Krokan Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har nå lastet ned RTCW Enemy Territory for Linux (fila heter et-linux-2.55.x86.run), men hvordan får jeg innstallert det? Bruker SuSE 8.2 om det har noen betydning. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil tro du må skrive: ./et-linux-2.55.x86.run i terminal .run liksom Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil tro du må skrive: ./et-linux-2.55.x86.run i terminal .run liksom Hjalp ikke så mye, får opp dette: bash: ./et-linux-2.55.x86.run: bin/sh: bad interpreter: Permission denied Lenke til kommentar
power Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil tro du må skrive: ./et-linux-2.55.x86.run i terminal .run liksom Hjalp ikke så mye, får opp dette: bash: ./et-linux-2.55.x86.run: bin/sh: bad interpreter: Permission denied Prøv dette: chmod +x filenavn ./filnavn Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil tro du må skrive: ./et-linux-2.55.x86.run i terminal .run liksom Hjalp ikke så mye, får opp dette: bash: ./et-linux-2.55.x86.run: bin/sh: bad interpreter: Permission denied Prøv dette: chmod +x filenavn ./filnavn Problemet viste seg å være at jeg hadde lastet ned spillet på en NTFS partisjon, når jeg kopierte filen til Linux partisjonen gikk innstalleringen knirkefritt. Takk til alle som kom med gode råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå