sinnaelgen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) for en stund tilbake spurte jeg om det var mulig å få en gammel skriver til å fungere i windows 7. det var non som tilog med mete at den gamle canon skriveren min kunne brukes i windows , men hvor er den informasjonen . windows 7 finner 2 modeller fra canon bj6000 og bjc 8200. min skriver er en bjc6200 og bruker usb porten. derfor fungerer det ikke nå har jeg heller ikke muliheter for xp-modus. nå har jeg dog planer om å skaffe meg e ny skriver , men intil det vil jeg jo at den gasmle skal fungere - hvis det er mulig Endret 1. mars 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Alle har tilgang til XP Modus, på alle versjoner av Windows 7. Du bruker bare VMLite: http://samfunn.myhken.com/?p=974 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) i forklaringen hvordan man instaler dette programmet står det at man kan velge alternativ 3 når det spørres etter en pakke for xp modus . alternativ 3 er ser ikke til å være tilgjengelig for meg . så hvordan laste ned denne pakken ? Endret 26. februar 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx Så velger du Windows 7 Pro og din bit versjon (32bit eller 64bit) så får du tilgang til å laste ned XP Mode. Du trenger da IKKE å laste ned Virtual pc etter på. Lagre filen ett sted som du husker da, så bruker du filen i VMLite etterpå. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) tussen takk ! det er en ny utfordring. hvordan få instalert driver o.s.v for å få til utskrift inne i xp-modus ? opdate : nå fungerer det Endret 1. mars 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå