Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 oki! vet ikke helt hvordan jeg skal forklart det men skal prøve så godt jeg kan! dette har skjedd på alle spill jeg har prøvd! jeg har 3.4 catalyst drivern til R9700 Pro kortet mitt men ja problemet mitt er at når jeg sitter å spiller et spill f.eks Warcraft så er det sånne steder der jeg går igjennom som blinker i et lyst lys og sånn blinker det hele tiden veldgi plagsomt å se på og det er altid et punkt i spillet der det skjer når jeg spiller, det er liksom et blinkende lys som blinker hele tiden instant jeg kan gådt vise et bilde til dere av det men hvordan får jeg lagt ut et bilde? har ikke hjemmesiden, plz noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt det plagome blinkende lyset! Takker for Alle Svar! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 det er også en ting jeg har hatt Geforce 2 i Maskinene min før! og når jeg sjekker steder så kan jeg se at Maskinen min registrere at jeg har flere enn et Skjermkort installert! kansje det ligger noen filer fra Geforce2 kortet mitt igjen på maskinen som forsaker disse blinkende lyset i spillet eller ja? plz hjelp meg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jegskullegjernehjulpetogsikkertmangeandreogsåmenviskjønnerikkeendrittavhvaduforøskeråsi!!!1 prøvåbrukkommaogpunktumogformulerdegbedre!!111!blinkendelysihvadahvilkeandrespill?!!?! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 oki, det sjer i alle spill jeg har prøvd Warcraft 3, Morrowind, de spillene er de jeg driver med nå og der skjer dette, jeg kan gi dere et bilde av det jeg mener med blinkende lys, men hvor kan jeg gi det hend? oki skal prøve å forklare blinkende lys litt bedre, jeg si at jeg har en hær og en hero så skal jeg angripe, så jeg er på vei til dem slemme, og når jeg går langs veien som er brun/lyse brun så blinker det i den lyse brune veien som et lyst lys akkurat vis du tar en lommelykt og lyser på en et sted så slår du den av og på, det er hva som skjer når jeg spiller. håper dette hjelper plz prøv å hjlep meg.! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jeg orker ikke å lese gjennom et hav av ord stokket sammen til en utydelig mening. alt jeg fikk med meg var at du bablet om at maskinen kanskje trodde du hadde 2 skjermkort pga du ikke har fjernet driverne skikkelig.. altså,når man kjøper nytt skjermkort så anbefales det på det sterkeste at du formatterer for å være helt sikker på at du er kvitt alt av gamle drivere..tipper du ikke er i nærheten av å utnytte kreftene i kortet.. tragisk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 drit i hva jeg skrev øverst, les den nest siste posten min her. men jeg installerte jo XP på nytt da når jeg fikk ny pc, men for det så tror jeg at maskina mi tror at jeg har 2 skjermkort installert. plz prøv å hjelpe meg, plz bare prøv! :smile: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 men også, er det noe jeg kan gjøre for å være 100% sikker på at alt fra det gammle skjermkortet (Geforce 2 Ti) mitt blir helt borte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvis du har formattert hddn så skal det ikke være noen drivere igjen fra det forrige skjermkortet... www.guru3d.com eller no, tror de har et program som rensker maskinen for nvidia skjermkort drivere og slike ting. foruten det så kan jeg kun anbefale å sjekke rundt om ati har generelle problemer med wc3 for så å installere alt av nye drivere til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvis du har reinstallert, så er det vekke. Uten tvil. Formaterte du c: ? Slutt å klage på skrivefeil, ffs! Prøvd å bytte skjerm? Det er vel ikke den? Er det samme sted på skjermen hele tiden, eller beveger det seg? Du har vel ikke en liten bror som står bak deg i rommet med en lommelykt, da? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 hvis du har formattert hddn så skal det ikke være noen drivere igjen fra det forrige skjermkortet...www.guru3d.com eller no, tror de har et program som rensker maskinen for nvidia skjermkort drivere og slike ting. foruten det så kan jeg kun anbefale å sjekke rundt om ati har generelle problemer med wc3 for så å installere alt av nye drivere til skjermkortet ditt. takk. at det er ikke bare WC3 det skjer i, det skjer også i Morrowind, jeg trodde det bare var noe feil i morrowind, men så skulle jeg sette meg ned for å spille WC3, så var de samme blinkende lysene der også. da fårsto jeg at dette bare måtte være en feil. er det ingen som har vært borti dette før eller? og jeg kan godt gi dere et bilde av det, men jeg vet ikke hvordan jeg kan legge det ut, eller hvor jeg skal legge det ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 og, er det denne som fjerner Nvidia drivere og sånt: Detonator Destroyer ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 nei, Detonator Destroyer virker ikke, virker bare på 95 98 ME tror jeg, men hva kan jeg laste ned da som fjener alt fra det gammle nvidia Geforce 2 Ti kortet mitt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvis du har reinstallert, så er det vekke. Uten tvil. Formaterte du c: ? Slutt å klage på skrivefeil, ffs! Prøvd å bytte skjerm? Det er vel ikke den? Er det samme sted på skjermen hele tiden, eller beveger det seg? Du har vel ikke en liten bror som står bak deg i rommet med en lommelykt, da? det er ikke snakk om skrivefeil jeg håper du forstår som du sikkert ser kan det bli vanskelig å forstå selve meningen med setningene når man glemmer komma håper nå at du forstår det takk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 hvis du har reinstallert, så er det vekke. Uten tvil. Formaterte du c: ? Slutt å klage på skrivefeil, ffs! Prøvd å bytte skjerm? Det er vel ikke den? Er det samme sted på skjermen hele tiden, eller beveger det seg? Du har vel ikke en liten bror som står bak deg i rommet med en lommelykt, da? hehe, nei har ikke det men jeg husker nå at jeg fikk ikke R9700Pro med en gang, så derfor satt jeg inn GF2 Ti imens, så fikk jeg R9700 Pro så bare bytta jeg fra GF2 til R9700 Pro uten å gjøre noe. :oops: noen som kan hjelpe meg plz! jeg vil for det første få fjerna alt fra GF kortet og så vil jeg gjerne fjerne det blinkende lyset som kommer når jeg spiller, og ja det blinkende lyset flytter på seg det er til og med på mange steder samtidig! Hjelp plz!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 format c: og denne gangen gjør det skikkelig... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 det som får meg til å tro at jeg har forsatt filer igjen etter Gf2 er Rage3D Tweak, for vis jeg går på den og velger TrubleShooting så står det: " Your Os is Detecting more than 1 Video Card install." derfor tror at jeg har filer av Gf2 inne i maskinen min enda. plz hva skal jeg gjøre? hvordan fjerne GF2 for gått? og hvordan få bort det blinkende lys greiene noen som vet? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 format c:og denne gangen gjør det skikkelig... oki dumt spm, jeg er nemelig ikke så godt til det, det er nemelig pappaen min som driver med det. men for å formatere c: må jeg installere XP på nytt da, eller er det et program? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 enda en ting jeg merka når jeg nettopp satt å spillte, de blinkende lyset er ikke bare i hvit, den finn i forskjellige farger for jeg så nettopp den i rød når det blinka. hmm hva kan dette være? noen som vet? kansje jeg bare skal fjerne alt fra HDD og installere XP og alt på nytt? kan det være lurt? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 jeg kan vise dere et bilde av hva jeg kaller blinkende lys, men da må jeg vite hvordan jeg skal legge det ut, eller hvor jeg skal legge det ut, eventuelt sende dere en mail med bilde. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du internett fra f. eks telenor så får du sikkert gratis hjemmesideplass fra dem. Der kan du legge ut ditt bilde. Ellers så kan du besøke www.start.no og få hjemmesideplass, eller www.geocities.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå