Braaten Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei! Jeg er på utkikk etter et bra videostativ som ikke koster skjorta! Det er et lite kamera som det skal brukes med (hv40), men vil likevel at det skal være stabilt og solid! Ett bra hode som gjør det mulig med jevn tilt og pan er heller ikke å forakte. noen gode tips? setter stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg kjøpte et Sony videostativ på Fotovideo til kr 895: http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95320 Den koster ikke all verden og har oljedempet hode som gjør pan/tilt glattere. Den har 4-leddet ben som gjør den liten under transport. Stativet er stabilt nok for HV30 som jeg den gang brukte det til. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg køpte et slik, noe som jeg synes er i det dyreste laget for et "rimelig stativ" men det ble altså dette, og jeg er fornøyd! gjør jobben sammen med mitt Canon HF200.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå