AnimalChiko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hallo! Har tenkt å gi en Liverpool Badeball til bursdags for en god kamerat Men jeg har et problem. Hvor får jeg kjøpt denne badeballen? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 for å være slem? Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 for å være slem? Det er ikke for å være slem. Kameraten min smaler på minner fra fotballen gjennom hvert år. En spesiel gjenstand for hvert år og dette er noe som bør huskes synes jeg Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) føler at det burde glemmes jeg.... google litt kanskje, noe ala kjøpe liverpool badeball? ev. en supportersjappe? Endret 24. februar 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 føler at det burde glemmes jeg.... google litt kanskje, noe ala kjøpe liverpool badeball? ev. en supportersjappe? Har prøvd å google masse, men finner ikke en eneste LFC Badeball... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 skal se om jeg kan hjelpe i morgen, er litt for trøtt nå Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 skal se om jeg kan hjelpe i morgen, er litt for trøtt nå Tusen, tusen takk skal du ha! Det var snilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå