tørrfisk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg driver med semiprofesjonell musikkproduksjon og er plaget av sus på øret når jeg kjører headphones fra monitorene mine. Jeg lurer på om det er monitorene som produserer susen, og om jeg kjøpte dyrere monitorer (f.eks noen av de bedre fra KRK) at jeg da vil få det lydløst når det ikke kommer noe signal? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) dårlig skjerming og eller jording er vel mest sannsynlig problemet ditt vel. *tillegg* vis du kan justere volumet ut fra monitor eller lignende til headset og susingen varierer i volum med justeringen så har du funnet feilkilden eller iallfeall mulig eliminert alt etter volum justeringen som feilkilde. Endret 24. februar 2010 av stich_it Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Vel, hvis jeg skrur opp monitorstyrken øker susingen gradvis. Jeg har prøvd monitorene på flere strømnett med samme resultat. Skal prøve å kjøre lyden inn på en mixer i morgen for å sammenligne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå