Cynthia Claire Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Det finnes veldig mange blogger som blogger om mote, men halvparten kan ikke kalle seg moteblogger! Jeg har en favoritt : www.thefashionista.blog.com. Hva er deres ? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Det er Charles Bass her på forumet som skriver bloggen om du ikke visste det Den eneste ordentlig bloggen jeg stadig er innom er vel egentlig http://thesartorialist.blogspot.com/ Ellers er jeg innom mange andre sider og leser, men jeg ville vel ikke akkurat kvalifisert dem som blogger. Lenke til kommentar
Cynthia Claire Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg kjenner han som skriver bloggen veldig godt ! Jeg syns den er både personlig og behagelig å lese i forhold til mange av de andre bloggene som bare ramser opp fra ukeblader eller andre artikler :-) Tusen takk for anbefalingen ! Den likte jeg godt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Gidder ikke ramse opp de vanlige (sartorialist, facehunter osv...) , siden alle vet om dem uansett... Well Dressed Permanent Style Unbashedly Prep A Suitable Wardrobe Tweed In The City From The Waist Up Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Vet ikke om det kan kalles blogger, men kommer hvert fall med mye spennende imo. Selectism The Shoe Buff Men her kommer en blogg hvert fall: The Fashionisto Endret 24. februar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Blogg og blogg, men Highsnobiety.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå