Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ghetto bilstereo! :D

Sailfish

Anbefalte innlegg

Hei!

Det begynte med at jeg ønsket å kjøpe en ny spiller til min 11 år gamle Toyota Avensis. Dette fordi den gamle plutselig fant på en dag at den ikke hadde særlig lyst til å spille CD-plater lenger, bare radio :tease: Derfor ønsket jeg meg en ganske enkel spiller med CD-spiller, som fungerte, og mulighet for avspilling av minnepenn.

På netthandelen fant jeg en auksjon på en Kenwood spillerog vant den for 760 kr, noe jeg syntes var greit siden den i følge nettet koster mellom 1000 og 1500 NOK i England. Hadde jeg bare stoppet der...

Neida, jeg kom selvfølgelig over to andre SINNSYKT kule auksjoner:

- Boombox med 2x8" basser

- 2x350 W Boombox

Begge er fra Audio Fence, noe som jeg er ganske sikker på at de fleste av dere ikke ville tatt i med en ildtang en gang tatt i betraktning all slakt på nettet fra audio-fantaster. Men billige var de, og det virka kjekt. :thumbup:

Spm. mitt nå er ihvertfall hvordan jeg best bør koble opp dette med de originale høyttalerne i bilen?

Bør jeg koble 150W forsterkeren rett til batteriet eller hva?

Håper noen kan hjelpe meg!

Mvh,

Tom-André

P.S. ikke spør meg hva jeg betalte for boomboksene en gang, det var aaaaalt for mye :whistle:

Endret av Sailfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg sub, forsterker og slikt på netthandelen for et par år siden. Var Fence det og. og de sugde rett og slett balleskinn! Solgte alt til en kompis for 500kr, når jeg brukte nesten 2000 på alle høytalerene og forsterkerene. :p

Anbefaler deg på det høyeste og styre unna! God kvalitet er det heller ikke. 2 av subbene hans har gått istykker.

Lenke til kommentar

Ok, så du mener at de faktisk er så dårlige at det er bedre med bare de fire originale høytalerene i bilen, enn med disse i tillegg? :ohmy:

Kjøpte meg sub, forsterker og slikt på netthandelen for et par år siden. Var Fence det og. og de sugde rett og slett balleskinn! Solgte alt til en kompis for 500kr, når jeg brukte nesten 2000 på alle høytalerene og forsterkerene. :p

Anbefaler deg på det høyeste og styre unna! God kvalitet er det heller ikke. 2 av subbene hans har gått istykker.

Lenke til kommentar

Hadde vært flott om du kunne linka til noe annet til bare et par hundrelapper mer som er mye bedre :yes:

Men forsterker til 5 laken, sub til 7 konger og 4 kanalhøytalere til 1 G a pop, har jeg ikke kapasitet til nå :!:

Legg til noen ekstra hundrelapper og heller kjøpe noe annet, fra et mere kjent merke. Skal ikke mye til for at det er bedre enn de Fence greiene. :p

Lenke til kommentar

hmm, skjønner du har veldig lite budsjett :p

Sjekk ut denne da, to billige sub+forsterker pakker! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21096703

Til og med den sony xplod driten burde være 10x bedre enn det audio fence "anlegget"..

Jeg ville kanskje lagt de ekstra hundrelappene på denne pakka: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21044992 der kunne du få med kabler også, og du vil få brukbar lyd i forhold :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...