Diablonor Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 hei. formaterte og la inn windows 7 ultimate på pcen igjen her om dagen, men etter re-installasjonen har oppstarten tatt uvanlig lang tid. Fra å være på en hyggelige 20 sek, har det gått til grusomme 3 lange minutter ca. har deaktivert alt jeg kan av oppstartsprogrammer, utenom Microsoft sine, fulgt alt jeg kan av tips og triks som i praksis ikke egentlig burde ha stor innvirkning for ytelsen (no GUI oppstart, 4 kjerner på oppstart, 3 sek timeout, etc) og mange andre småting jeg egentlig aldri har brydd meg om. jeg kjører med ny i5 750, nye 8gb ddr3 ram og intel ssd, så ser virkelig ingen grunn til denne grusomheten. Driver i tillegg til å grine over oppstarten med å overklokke cpu, men det er grusomt kjedelig å vente mellom hver test Kan virkelig ikke se noen grunn til hvorfor den oppfører seg slik, noen som har lignende problem, eller mulig løsning? Mvh Diablonor Lenke til kommentar
radivx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Sikkert drivere eller anti-virus. Hadde selv reinstallert på nytt og kjørt eliminasjonsmetoden. Et annet alternativ kan være å oppdatere samtlige drivere. Husk at Daemon-Tools og tilsvarende også er "drivere". Endret 24. februar 2010 av radivx Lenke til kommentar
Diablonor Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Sikkert drivere eller anti-virus. Hadde selv reinstallert på nytt og kjørt eliminasjonsmetoden. Et annet alternativ kan være å oppdatere samtlige drivere. Husk at Daemon-Tools og tilsvarende også er "drivere". Har sett noen programmer som kan time lastetiden på driverne under oppstart, (illustrerer nevnt funksjon i allefall), Noen ide om et slikt program kompitabelt med win 7? De jeg fant raskt var kompitable til xp\vista only, eller hadde ikke ønsket funksjon. Hadde vært greit å se akkurat hvilken som drar meg mest ned, Istedet for å sette alt på hodet med driveroppdateringer over hele linja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå