Kleivis Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skal si opp jobben men sliter litt med å formulere meg. Har en mnd oppsigelsestid så eg må få den levert innen denne uken. Funker det bra med denne setningen? Jeg avslutter med dette mitt arbeidsforhold hos ________ fra dags dato, og fullfører min oppsigelsestid ut mars måned. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Heisann Pinguvin Jeg har ikke mye peiling på dette, men fant en link du kan ta en titt på. Håper den er til hjelp! Mal for oppsigelse - mathias Lenke til kommentar
Helle1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Skal si opp jobben men sliter litt med å formulere meg. Har en mnd oppsigelsestid så eg må få den levert innen denne uken. Funker det bra med denne setningen? Jeg avslutter med dette mitt arbeidsforhold hos ________ fra dags dato, og fullfører min oppsigelsestid ut mars måned. Hei Pinguvin. Funker fint det. Sett det gjerne opp i ordentlig brevsform slik som på linken som Dinozzo la inn. Ta også gjerne med at du sier opp på grunn av ny stilling/ ønsker nye utfordringer eller lignende. Men det er ikke nødvendig. Lykke til. Endret 25. februar 2010 av Helle1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå