Spenis Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei, jeg vet ikkeom denne tråden er riktig plasert, men jeg leter etter et program som gjør slik at jeg kan se tv gratis på pcen, da mener jeg som NRK, osv. men gratis. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt helt. Mener du at du skal få se TV direkte? Hvis ikke har jo NRK f.eks nett-tv der du kan se gamle episoder som har gått på TV før også videre. Link til NRK Nett-TV mathias Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hadde et for mange år siden som viste all herrens kanaler men husker ikke hva det var. Tror nokk det var et ulovlig program. Men hadde vært topp å hatt noe av det samme programmet. Så jeg får sett på scifi channel osv Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg gjorde det ganske enkelt. Jeg brukte dekoder fra RiksTV (skal være gratis om du bare vil ha NRK, TV2 osv) og koblet den til skjermen via HDMO. Når får jeg jo ikke brukt PCen samtidig som jeg ser på TV, men samme det. Er bare drit på tv uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå