Acrid Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 SOUTH OF HEAVEN har ”gleden” av å presentere tidenes mest lugubre bistandskonsert! Fem av Tiggerstadens mest søplete band spiller nemlig opp til folkefest lørdag 27. februar på Studentersamfundet Chateau Neuf/Betong, hvor du vil få se orkestre som COCKROACH CLAN, VESEN, LYDIA LASKA, LOBOTOMIZED og RIKETS CRUST besudle Klubbscenen etter tur. I et anfall av mortheresask nestekjærlighet har vi til og med bestemt oss for å donere alt overskudd uavkortet til barnehjemmet Mercy i Tamale, Ghana. Sjelden vil vel en konsert gi deg så god samvittighet! Det skjer i disse dager at det går ut en befaling: Grav frem festbrallorna, sal opp partyhesten og ri inn i verdens styggeste solnedgang sammen med oss! Lørdag 27. februar kl 19.00 CC: 100 / 50 kr (ikke-medl./medl. av Studentersamfundet) 19.00: Dørene åpner 20.00: RIKETS CRUST 20.45: VESEN 21.45: LYDIA LASKA 22.45: LOBOTOMIZED 23.45: COCKROACH CLAN VEL MØTT! http://www.facebook.com/event.php?eid=262598926191&index=1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 I wish. Men fy flate, jeg tror jeg aldri har vært så redd på konsert som den gangen jeg så Lydia Laska på John Dee. Craaazy. Veldig bra tiltak, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå