Tangier Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg hadde et HD 4870x2 som funket bra, til det gikk til helvete. Nå trenger jeg nytt skjermkort og sitter og sikler på det nye HD 5970, men det står at det er PCI express 2.1, hovedkortet mitt har bare 2.0 porter. Men vil det ha noe å si? Vil jeg kunne bruke dette skjermkortet eller trenger jeg da nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Du vil ikke trenge nytt Hovedkort. Enbeste som kan hende er at du ikke vil få full ytelse. Dette er da ikke noe du vil legge merke til i praksis, med andre ord det jeg kaller for målbar men ikke merkbar ytelse. Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 takk, klarte ikke vente lenger måtte bare bestille også. bare 2 igjen på lager hos komplott og dem får ikke inn nye 5970 før ubekrefta i april, og vi vet alle hva det betyr takk, klarte ikke vente lenger måtte bare bestille også. bare 2 igjen på lager hos komplott og dem får ikke inn nye 5970 før ubekrefta i april, og vi vet alle hva det betyr takk, klarte ikke vente lenger måtte bare bestille også. bare 2 igjen på lager hos komplott og dem får ikke inn nye 5970 før ubekrefta i april, og vi vet alle hva det betyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå