Hell_Frode Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Dette er bare for morro skjyld. Bli gjerne med på å lage noen sprøe, teite og artige OL greiner, både vinter og sommer OL. Men det er en viss regel: 1. Det er ikke lov å komme med kroteske og sensurerte greiner. (Moderatorene: ha øynene oppe og bli med på å le dere også.) 2. For at det skal bli mer spennende, så komenter gjerne og si hva du syns om den Sprøe, teite og artige OL greinen. Her er mine 3. 1. Rullestol håpping Skulle gjerne sett en person rulle ned en håppbakke. 2. Henglaider Skyting Hvordan hadde det sett seg ut? Å håppe i flere 1000 fot, og sett ned på en gigantisk blink. 3. Snowbord Skyting Det hadde vært spesielt, å håppe og trikse mens man skyter. Så bli med, bare for morro skyld. :!: Endret 24. februar 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skole Du har nokre av dei værste skrivefeila eg har sett på lenge. 9 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Isdansing! Kombinere det å gå på skøyter med å danse må jo bli helt latterlig! ... nei, vent nå litt. 3 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Mini-Jumping? http://www.youtube.com/watch?v=xEebpG6P0SY Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Mini-Jumping? Det hadde gjort seg å arangert det i OL. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bob-hopp hadde jeg satt pris på å se. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Snowboard ned en bakke + Pil og bue( gjerne med flamme på pilene) / Katana ( gjerne i flammer ) + Zombier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kombiner aking og Indy 500 eller noe. Akerne må krysse kjørebanen uskadet for å nå mål. Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Curling med katter! 1 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Curling-bob med rakettmotor Kjøre inn på et stort område, for å havne nærmest midten. Hva som avgjør hvor langt du kommer er selvfølgelig antall liter bensin i rakettmotoren. Bob-skyting Komme i 100 km/t,for så å treffe mest mulig små blinker rundt om på banen Isdans-bob-skyting Danse isdans i bobsleighen i 100 km/t for så å treffe blinker mens man danser. Bob-hopping Ned hoppbakken i bobsleighen.Gjerne liggende. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Curling-bob med rakettmotor Kjøre inn på et stort område, for å havne nærmest midten. Hva som avgjør hvor langt du kommer er selvfølgelig antall liter bensin i rakettmotoren. Bob-skyting Komme i 100 km/t,for så å treffe mest mulig små blinker rundt om på banen Isdans-bob-skyting Danse isdans i bobsleighen i 100 km/t for så å treffe blinker mens man danser. Bob-hopping Ned hoppbakken i bobsleighen.Gjerne liggende. Isdans-bob-skyting likte jeg ganske godt. Det skulle jeg gjerne likt å sett. Personen eller personene som danser vil jo miste grepet totalt. Mens de fyker nedover bakken mens de han/de prøver å treffe en blink :!: Mer de klarer å holde grepet jo mer poeng vil de få. Og vis han/de klarer å treffe blinken så skårer han/dem ca. 75 til 100 poeng. Lol :!: :!: Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Isdans-hopp Hvordan ville det gjort seg. Å danse nedover hoppbaken. GoKart-Curling Det hadde gjort seg det. Lurer på om hvordan det hadde fungert? Det er så vid jeg klarer å se for meg det. Å kjøre i en gokart med en Curlingsteinen på slep. :!: Endret 26. februar 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nedover skøyter? Slalom eller noe slikt? Hadde vært ganske awsome! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva med slalåm med jernporter? Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nedover skøyter? Slalom eller noe slikt? Hadde vært ganske awsome! Faktisk. Ser for meg en igjenfryst elv med slalomporter, der alpinskøyteløperne fosser (nesten bokstavelig talt) nedover blåisen Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva med levende curling? At man bytter på å sende hverandre bortover banen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skole Du har nokre av dei værste skrivefeila eg har sett på lenge. Du får ta følge med ham 1 Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 OL-stafett: Først fellestart i skiskyting, over til langrenn, så til skøyting, og deretter til aking før man bytter til skeleton og så bob, og ender med skihopp. Eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skiskyting stor og liten bakke. Skiskyterne går en runde rundt stadionen, kommer inn til hoppbakkene og skyter på skihoppere som kommer ut på hoppkanten. 5 hoppere hver gang. Funker aller best i Sprint vel og merke... Isboring Hver deltager får hvert sitt isbor, og det er førstemann igjennom. Alt foregår på KO-systemet hvor de tre beste er igjen til en finale Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nedover skøyter? Slalom eller noe slikt? Hadde vært ganske awsome! Vær så god.. hehe :> http://www.youtube.com/watch?v=4os2ufb5EuE Endret 2. mars 2010 av rjd-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå