Gå til innhold

Skryte post.. av datan til kameraten min!

Anbefalte innlegg

han har akkurat kjøpt seg ny data til 18000

ASUS deluxe

AmD xp3000+

sapphire radeon 9800 pro

160 GB seaget

samsung 19"

2x 512 twinmos i dual 3200

Han får 15667 3dmarks 2001 u klokka

5578 poeng i 3dmark 2003

spiller med aa af på fullt og 2048*----*32bit

på battlefield 1942..

hakker ikke en smule. B-E-A-T-I-F-U-L grafikk ass!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skjermen det klarer ikke den oppløsningen, jeg tviler på at det ikke hakker med den oppløsningen uansett. 3dmark scoren ser det ut som om du bare har copy pasta fra pc´n til slabbedasken.

Hvor fakta er det du skriver her trådstarter? Litt god fantasi kansje?

Lenke til kommentar

ASUS deluxe

AmD xp3000+

sapphire radeon 9800 pro

160 GB seaget

samsung 19"

Han får 15667  3dmarks 2001 u klokka

5578 poeng i 3dmark 2003

på battlefield 1942..  

Herregud jeg får mere score i 3dmark og har en bedre maskin men ser du meg lage skryteposter.......skikkelig fjortiss aktig :grumpy:

Lenke til kommentar

kameraten min som ville att jeg skulle skrive det. men jeg fikk seriøst 15667 poeng i 3dmark 2001. kom å se da vel de som ikke tror på att det går hakkefritt i bf1942, kansje den ikke klarte akkurat 2048 oppløsninga men ett hakk under stilte i hverfall på 2048. for å se om det hakka.. men ikkeno betydelig hakking.. veldig sterkt kort!.

slabbedasken : har ikke sakt att datan din er dårlig siden jeg lager en skrytepost av kameraten min sin!! herregud ass. går ann å bli sur..

Lenke til kommentar
Herregud jeg får mere score i 3dmark og har en bedre maskin men ser du meg lage skryteposter.......skikkelig fjortiss aktig  :grumpy:

Hei, mr!

Har du lest din egen signatur? hehe, bare for å nevne det, så skryter du jo praktisk talt i hver eneste post der du har med signaturen...

Bryr jeg meg? Nei, jeg hisser meg ikke opp i hytt og pine :wink:

Lenke til kommentar

ASUS deluxe

AmD xp3000+

sapphire radeon 9800 pro

160 GB seaget

samsung 19"

5578 poeng i 3dmark 2003

på battlefield 1942..  

litt stusselig 3dmark-score, da... ;-)

satte sammen en p4 3 GHz (800) nå med dual ram og et radeon 9700 pro:

3dmark 2nd ed: 16483, uklokka, 17133 med moderat klokking av grafikkortet (5651 i 3dmark03)

Lenke til kommentar

ASUS deluxe

AmD xp3000+

sapphire radeon 9800 pro

160 GB seaget

samsung 19"

5578 poeng i 3dmark 2003

på battlefield 1942..  

ZZZZzzz.. får nesten samme score i 3Dmark01SE med et system som koster 1/3 av det han sitt kosta. Snakk om sløsing med penger.

Lenke til kommentar
hvem f inni h s bryr seg om 3dmark  

så lenge det ikke representerer ytelse i virkelige spill så kunne jeg ikke gitt mindre F

derfor er det så H tragisk når noen ** ** ** * *** * ** **** ***** ***  

begynner å fortelle om hvor høy score de får i 3dmark med den nye maskinen...

seriøst, si noe vi bryr oss om, f.eks hvor mye fps du har i gjennomsnitt i div spill...

3dmark2001 er ikke så verst til å måle ytelse i spill. Kritikken mot 3dmark 2003 er jeg enig i... (Den nyttigste bruken er imidlertid å sjekke at systemet er stabilt ved overklokking)

Lenke til kommentar

så lenge det ikke representerer ytelse i virkelige spill så kunne jeg ikke gitt mindre F

seriøst, si noe vi bryr oss om, f.eks hvor mye fps du har i gjennomsnitt i div spill...

Gitt mer F mener du :p

Framerate is life ;)

Man får det ikke mer moro enn det 3dmark gjør det til..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Gitt mer F mener du :p

Framerate is life ;)

Man får det ikke mer moro enn det 3dmark gjør det til..

den dagen jeg gidder å installere 3dmark så håper jeg at jeg ikke får lite poeng, jeg kan få psykiske traumer av slikt..

noen som har sett filmen jay and silent bob strikes back ?

de får en stor sum på slutten av filmen og bestemmer seg for å bruke pengene på å reise til hver eneste person som har kalt dem stygge ting og slaktet filmen deres på nett for så å banke dem..

hadde jeg hatt en fet bankkonto skulle jeg gjerne tatt en rundreise i norge for å ta rotta på 3dmark horene.

*please support the kill all 3dmark bitches foundation*

Lenke til kommentar

Her kommer det en kar som er meget fornøyd med en PC og velger å dele det med oss, også er alt dere (dere vet hvem dere er) gjør er å klage!!!! Og er dere ikke lei av å slakte 3dmark? Hører ikke hjemme i denne posten det. Liker du det ikke, SÅ OVERSE DET FOR POKKER. Ikke bry deg med de som fortsatt bruker det til sammenligning. Vet ikke hvem det er som er barnslig jeg... :roll:

Er mannen og kompisen med PC'en fornøyd, skader det vel ikke å si "Bra!" istedenfor å syte som en liten unge.

Synes PC'en hans ser meget bra ut jeg, mye penger ja, men bra PC. Få på et RAID 0 nå :D

Lenke til kommentar

syns hele denne posten her er dum jeg.

kansje jeg skal lage en ny topic "kompisen min sin far har 2 ferarier" og en BMW til 1 mill.

det er fakta og det er ganske digg.

Men jeg behoever ikke og si det til en haug mennesker

Lenke til kommentar

Jeg fik 11910 i 3dmark01: 3dmark03: rundt 2000 med mit g4 msi ti 4200 128 ram på en Intel 2.4 (512Kb 533MHz Boxed) ram 2700 ddr

Klokket til max.

De er ikke mye og rope om men de går ikke fortere i WORD av den grunn

:lol::lol:

De er jo du? /der som skal bruke den så ikke tenk så veldig mye på va andre har i 3dmark de er jo hovedsak att den som har maskinen er fornøyd

Lenke til kommentar

jaja!!

det var stusselig score i 3dmark 01 se da!

jeg har jo ca 13000 poeng i 01 og litt over 2100 i 03 husker ikke helt, men rundt det.

har jo bare en xp 1800 som nå (pga sommervarme) ligger på 1830Mhz og et hypa klokka skjermkort gf4 ti42 8x.

jaja det var litt stusselig med tanke på at det kosta 18000 KR litt mye penger for en pc synes jeg......

med tanke på 3dmark gir den jo kun syntetisk ytelse, kun til bruk i sammenligning med andre pc'er, og den endelige ytelsen kan ikke 3dmark vise med nøyaktighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
syns hele denne posten her er dum jeg.

kansje jeg skal lage en ny topic "kompisen min sin far har 2 ferarier" og en BMW til 1 mill.

det er fakta og det er ganske digg.

Men jeg behoever ikke og si det til en haug mennesker

hvis faren bor i rogaland så tviler jeg sterkt på at han har 2 ferrarier...

bmw til 1mill kan godt hende, men de ferrariene tviler jeg på..

kamerat av meg går nå ut av vgs med kun seksere og 2 femmere

han fikk 60 av 60 poeng på 3mx heldagsprøven.full pott på 3fy prøven as well..storebroren hans går en eller annen high-tech linje på ntnu og gikk ut av vgs med for det med ingenting dårligere enn 5

storesøstra gikk ut med noe sinnsykt snitt hun også..

noen som vil tippe årslønnen til disse når de er ferdig utdannet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...