Pyls Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tenkte på å kjøpe Corsair XMS3 1600mhz CL9 ram, men lurer på tre ting; 1. På minnevelgeren til corsair kommer ikke hovedkortet jeg skal kjøpe (ga-p55-ud3) opp, bare ud3l og ud3r. Jeg har jo ingen av disse, kommer RAM'en til å passe? Heller ikke på supported memory siden til gigabyte kommer rammen opp (listen ser ganske mangelfull ut). 2. Er ikke cl9 høyt? kommer det til å hakke f.eks i spill? er en 200 lapp for cl8 verdt det? 3. Hvordan fungerer xmp? blir minnet klokket automatisk, eller må du gjøre det manuelt? Takk! Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Heisann, jeg har samme HK og CL9 brikker, finnes ikke lægg og veldig fornøyd hittil, disse har jeg; CORSAIR XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V minnet klokkes automatisk hvis du setter BIOS innstillinger på TURBO hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt disse brikkene, dem holder seg på 20% på idle Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 samme prisen, og du vet at HK tar dem lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå