Gå til innhold

Forklaring på opplevelse knyttet til spiritisme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er demoner, spiritisme er ingenting å spøke med. Så ikke rart Gud gir oss kraftige advarsler mot sånt i Bibelen.

Hvis det plager deg igjen så rop "forsvinn i Jesu navn!" Har hørt mange historier om hvordan demonene forsvinner da!

Bare les i evangeliene om Jesu makt over demonene når han drev de ut av demonbesatte folk!

Lenke til kommentar

Hehe, er nok ingenting å være redd for, er flere tråder her på forumet hvor folk har fått inn russisk og fransk radio på høytalerne uten at noe er påskrudd. Grunnen er at høytalerne får inn signaler, og så lenge det er strøm i systemet så genererer de litt lyd. Kan virke ekkelt hvis man tror på demoner og sånne ting, men det aller meste har naturlige forklaringer.

Husker ikke helt hva noen forklarte i de trådene jeg leste i, men det har noe med at ledningene fanger opp radiosignaler på de samme frekvensene som disse radiostasjonene sender fra.

Eller du kan hyle jesus redd meg og se om det hjelper...

Lenke til kommentar

Jeg tror det er demoner, spiritisme er ingenting å spøke med. Så ikke rart Gud gir oss kraftige advarsler mot sånt i Bibelen.

Hvis det plager deg igjen så rop "forsvinn i Jesu navn!" Har hørt mange historier om hvordan demonene forsvinner da!

Bare les i evangeliene om Jesu makt over demonene når han drev de ut av demonbesatte folk!

:roll:

At du i det hele tatt TENKER på at det kunne hjulpet sier meg at du er ytterst overtroisk og lett å lure!!! Blir alltid slått målløs over at folk i det hele tatt klarer å hoppe så raskt til overnaturlige forklaringer, både når det komemr til jesus, troll eller spøkelser!

Skikkelig teit å tro at du kan rope "forsvinn i Jesu navn!" når det kommer fra høytalere, syntes du ikke? Hvis du ikke syntes det er det på tide at du stikker tungen ut av vinduet og tar en reality check!!!!!

Så forklaringen:

Om natten er ALT stillere og du hører ting som bakgrunns støy om dagen tar vekk og stemmer i høytalerne har altså ikke en dritt med hverkan jesus eller demoner, noe hjernen din automatisk tror da du allerede har drevet å fiklet med spiritisme og derfor lettere hopper til en slik forklaring. Nei, som McHalvorsen har forklart, så står det jo strøm inn på anlegget ditt og når det er "avslått" er antagelig forforsterkeren, delen før selve forsterkeren, avslått, men ikke selve forsterkeren og det er forsterkeren som har plukket opp bølgene fra en radio sending som du klarte å høre fordi det er så stille på natten. Men neste gang du hører dette så gjør meg en tjeneste. Skrik "forsvinn i Jesu navn!" og se om det virker.. :p

Bare for å gi de mest overtroiske her på forumet noe å tygge på når det ikke virker... Du sier det jo selv, det ble borte når du trakk ut støpslet og kuttet ALL strøm til høytalerne, så jesus hadde nok ikke hjulpet deg...

Lenke til kommentar

Er mulig du kan få kjøpt en Jesus Christ adapter® til støpslet ditt som filtrere demoner og andre ånder i å komme til høytalerne dine gjennom strømnettet. Hvis dette ikke hjelper må du få en prest til å drive demonene ut av trafoen nedi gata, kan være at den er infisert av satan og må drives ut ved bønn og salmer.

Ærlig talt, det blir for dumt... og da sikter jeg ikke til TS, selvfølgelig rart at det kommer fremmed språk ut av høytalerene når du ikke har på radion eller noe, men å hoppe rett til onde demoner og satans verk.. Det blir litt drøyt altså..

Lenke til kommentar

Jesus Christ adapter® he he... Kansdkje ingen dum ide å selge på kristne messer og lignende?

Men på en annen side, hva var strøm og spenning for folk for to hundre år siden...? Ja, nettopp, noe magiskt og skremmende. Det unnskylder ikke jkrist sine lettere dumme uttalelser om å rope på jesus, da han faktisk lever i dag og burde visst at slikt ikke virker på høytalere...

Hva demoner angår har jeg faktisk ikke hatt den utsøkte fornøyelse å treffe på noen i løpet av snart femti år, enda jeg så og si daglig går tur meg hundene mine igjennom en kirkegård der hele slekta mi ligger (noen av dem skulle en ihvertfall tro var demoner når de var i live...)

For det er helt klart at det første som poppet opp i hodet til trådstarter når han hørte disse lydene var at det hadde noen forbinnesle med spiritismen han hadde bedrevet med før på kvelden. Vi er eksperter på å se mønster, (bare se på alle de fantastiske konspirasjons teoriene vi får til å "stemme" ) på steder der det ikke er noe mønster og her var jo mønstret allerede laget i form av spiritisme, så det er klart at trådstarter lurte på om det faktisk kunne være det. Sier seg selv det. Men derfor er det bare enda viktigere å IKKE hoppe til C fra A, men dvele litt ved B, som er at forklaringen har naturlige årsaker.

Nå ble jeg engang beskyldt for å lete for mye etter naturlige årsaker og at jeg derfor ikke klarte å se de overnaturlige årsakene, men er det noe som heter å lete for mye etter naturlige årsaker egentlig? Så fort vi kan forklare overnaturlige årsaker blir de jo naturlige... :) Som strøm, spenning ,osv... Selv en helt vanlig radio, som hvem som heslt kan sette sammen med enkle deler i dag, var mystisk og "overnaturlig" for folk når den kom. Tenk, det snakket inne i en boks uten at det satt noen der, det måtte være rart.... Hadde en gang en gammel TV som noen dager hver vår og høst slo seg på helt av seg selv. Ganske ekkelt å ligge i sengen i annen etasje på morgenen og plutselig høre noen prate nede i stua, men fordi jeg ikke tror på spøkelser, demoner eller overnaturlig vissvass fant jeg tilslutt årsaken. Den var så enkel at jeg kunne slå på TV'n med en fjern kontroll og hva bruker fjernkontrollen som overføring til TV'n? Jo, infra rødt lys. TV slo seg på noen dager på våren og høsten fordi solen skinte inn på parketten, som var lakkert og solstrålene speilet opp til TV'n i akkurat den frekvensen som TV'n trengte for å slå seg på.... Har lest at de før i tiden brukte en frekvens som ofte er å finne i naturen, noe de ikke lenger gjør i dag.. Garasje porter for eksempel hendte at gikk opp og igjen av seg selv før de fant ut av det... :)

Så det er mer mellom himmel og jord enn vi tror, men vi må ikke nødvendigvis rope på jesus for det, da det faktisk nesten alltid har en naturlig forklaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...