Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen vil at jeg skal fjerne kroppshår

Gjest jente19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, folk foretrekker da forskjellige ting. Ser ikke problemet med det? De fleste jentene jeg har vært med barberer seg til forskjellig grad. Om man har mørkt hår og mye av det så kan det være litt plagsomt. Selv ser jeg helst at jenta barberer seg under armene, i skrittet og på bena, men det er ikke så viktig egentlig. Og det er nødt til å være smooth hele tiden, men det er jo en fordel og det er ikke noe kjekt med urskog.

Lenke til kommentar
Gjest jente19

Tror trådstater må utdype. Massivt hår under armene og busk på musen er ganske lite appellerende. Om det er snakk om dun, så synes jeg det er veldig rart.

jeg har mørkt hår, men har helt normal mengde med hår på kroppen :)

Selv synes jeg hår (unntatt på hode) på jenter er stygt/turn off. Og det skal holdes nede (dunhår er greit nok, men begynner det å gro lengere er det på tide å gjøre noe).

Hvis du elsker han er dette en liten ting å gjøre for å vise din kjærlighet. Hvorfor du lager oppstyr om det kan jeg ikke skjønne. Men som sagt vet ikke om hvor mye det er snakk om.

Jeg vil aldri ha ei ubarbert jente til sengs...

takk for et ærlig svar! jeg har tatt kontakt med hudlege og lest litt om laseroperasjon, som gjør at håret ikke kommer tilbake..

Lenke til kommentar

lang kruspels har jeg ikke noe til overs for på jenter og forstår også jenter som foretrekker at vi gutta fjerner den verste kruspelsen.

å rake seg nedentil, under armene og leggene er jo ikke store jobben egentlig da så.

Lenke til kommentar

Syns ikke dette er så rart, har da vært med jenter som både har bedt meg om å fjerne hår nedentil og taue inn skjeggveksten når jeg har begynt å ligne for mye på denne karen her:

Chabal01_322x450.jpg

(Merkelig nok har de samtidig indikert at KROPPEN gjerne kan være litt som han...)

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

lang kruspels har jeg ikke noe til overs for på jenter og forstår også jenter som foretrekker at vi gutta fjerner den verste kruspelsen.

å rake seg nedentil, under armene og leggene er jo ikke store jobben egentlig da så.

Hvis det skal gjøres nøye og ordentlig hver eneste dag, kan det faktisk bli en pen sum timer etter hvert. Jeg bruker cirka 10-15 minutter ekstra i dusjen når jeg skal barbere alt, i forhold til når jeg bare skal vaske håret. Skal det være supersmooth til enhver tid, må jeg barbere hver dag, og det blir faktisk godt over en times jobb på en uke. I tillegg skal jeg gjerne nappe file negler på fingre og tær, nappe øyenbryn, vaske ansiktet med tre forskjellige produkter morgen og kveld, sminke hele fjeset og ligge halve natta og tenke på hva man skal ha på seg neste dag.

Jeg synes det begynner å bli litt vel mye sløsing av tid på ting som i det store og det hele ikke burde bety så mye.

Men, dette gjør jeg av egen vilje. Jeg liker å gjøre meg fin for kjæresten min, og derfor plager det meg ikke veldig. Hadde han derimot begynt å mase om at jeg gjorde enda mer, hadde det straks blitt en annen sak.

Lenke til kommentar

Pfft. Ser du bra ut nedentil og går mye naken vil ikke typen din se på neglene. Kutt ned på sminken så sparer du tid. Vask ansiktet med vann, så sparer du tid. Vips, så har du tid til å stusse busk! :D

Edit:

Bare poengtere at jeg ikke har voldsomme meninger rundt dette temaet. Jeg er tilfreds med det min kjære steller i stand.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...