HermannG Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kjøpte et D-link Rangebooster 650 (DWA-547) igår. Fikk satt det inn i pc'n og alt gikk flott. Fikk innstalert drivere fra medfølgene CD osv. Men med en gang alt var ferdig og jeg rakk å åpne firefox stoppet alt opp og det oppstod en grafisk feil som dekket hele skjermen. Det er en slags bakgrunn, og det gikk ikke an å bruke mus eller tastatur. Måtte bare avslutte pc'n på "windowsmåten". Jeg prøvde å bytte PCI-port men feilen forsvant ikke. Noen som har noen som helst peiling på hva som kan ha gått galt her? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg skyter mulig i blinde her, men jeg fyrer løs alikevell. Har selv hatt D-link, og kan mener å huske at det sto skrevet på deres nettsider at man burde avinstallere og deaktivere andre nettverkskort på PCen, som nettverkskortet som er integrert i hovedkortet. Dette gjøres inne på Kontrollpanel > Enhetsbehandling. Driveren på den medfølgende CDen er ofte ikke av den beste typen. Så jeg ville besøkt nettsiden til D-link og lastet ned den nyeste driveren til ditt nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå