Creaxz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Heyhey Trenger enkelt og godt en batchfil for å endre mappenavnet "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike" til "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike vanlig" og så "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike film" til "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike" Og så en annen fil for å endre det tilbake; altså: "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike" til "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike film" og så "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike vanlig" til "D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike" Er blank på dette, så jeg håper dette er noe som lett lar seg gjøre. Fortell meg gjerne bare hva jeg skal skrive. Har prøvd "ren D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike vanlig" Men dette funket ikke :/ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) "ren D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike vanlig" Du må droppe den siste D:\ Eksp: ren c:\test test_ny Vil gi nytt navn på mappen test til test_ny Og som et annet eksp bruker jeg python og renamer tilbake til test. import os os.rename('c:/test_ny', 'c:/test') Endret 24. februar 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 "ren D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike D:\Alle Spill\Steam\steamapps\*\counter-strike source\cstrike vanlig" Du må droppe den siste D:\ Eksp: ren c:\test test_ny Vil gi nytt navn på mappen test til test_ny Og som et annet eksp bruker jeg python og renamer tilbake til test. import os os.rename('c:/test_ny', 'c:/test') Prøvde det med å fjerne den siste "D:\" og dette funket, med ditt eksempel. (Lagde en mappe med navnet "test" på C:\) Men når jeg prøvde med andre mapper, så funket det derimot ikke... Noen som vat hva problemet kan være? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 du bruker wildcard(*)som mappenavn, så vidt jeg vet funker wildcard kun på filer. du må nok definere navnet på mappen istedet for å bruke * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå