Laosd Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hei. Har en vare jeg gjerne skulle brukt angreretten på, men lurer litt på hvordan dette funker. Må jeg bare sende den tilbake til der jeg fikk den fra, eller må jeg kontakte de å si fra før jeg gjør det? Fristen er vell på 14 dager, er de 14 dagene fra da jeg fikk varen, eller da de sendte? Kan jeg vente med å sende før 14. dagen, eller må de ha den den 14. dagen? edit: Jeg vet at det fulgte med en liten mail med litt informasjon, men jeg synst det var skrevet på en litt vanskelig måte, hadde vært fint om noen kunne forklart det litt enklere Endret 24. februar 2010 av Laosd Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/1023824302.54/1024140584.0 Hvis noe her er vanskelig så spesifiser hva som er vanskelig så skal vi nok klare å forklare det nærmere. Lenke til kommentar
Laosd Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Hehe, det sto bra forklart i den linken takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå