Xcrtry Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Heisann Har et problem med at bilen ikke vil starte når det er under -10 kuldegrader ute. Hadde problemet før, så skiftet glødepluggene. Fungerte fint noen uker, men nå har problemet kommet tilbake igjen. Nå vil ikke bilen starte, og hvis jeg prøver lenge går bare batteriet tomt for strøm.. Så jeg lurte på om det var noen som viste hva problemet kunne være? Bilen er en Mercedes Benz E220 CDI, 2000 mod Takker for svar. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har du sjekket batteriet? Hvor gammelt er det? Går startmotoren fint rundt? Kan også være gløde relet ditt. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Batteriet er i orden. Er bare at det blir oppbrukt når jeg prøver å starte lenge uten å lykkes. Hvordan kan jeg finne ut om det er gløde relet som gjør at jeg ikke får start? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lyser glødelampa når du gløder? Hvor lenge lyser den? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå er det lenge siden jeg har jobbet med disse bilene, men jeg mener det sitter på venstre innerskjerm. (Førersiden i motorrommet.) Det kan også være for stort innvendig returlekkasje i dysene som gjør at de ikke klarer å holde trykket høyt nok til at dysene åpner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå