piecreator Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hello, jeg har en tv som jeg plugga HDMI kabelen inn i og andre ennen inn i pcen.. jeg får opp bilde.. men vil bruke tven til og se på film med.. hvordan kan jeg starte filmen på pcen og få LYDEN til og være på tven og ikke pcen? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hello, jeg har en tv som jeg plugga HDMI kabelen inn i og andre ennen inn i pcen.. jeg får opp bilde.. men vil bruke tven til og se på film med.. hvordan kan jeg starte filmen på pcen og få LYDEN til og være på tven og ikke pcen? vis ikke pcen din støter lyd over HDMI så må du strekke en ny kabel fra lydutgang på pc til en eventuell lydinngang på tven. vis pcen støtter lyd over HDMI så kan du vel bytte lydkort eller lydutgang en plass i konfigurasjonen for å lyden over. hyggelig med mer info om maskin og OS forresten vis ikke dette løser problemet ditt. P.S. unødvendig å skrike Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Åssen kan jeg finne ut om den støtter lyd over HDMI? Og hvordan ser jeg om den ikke gjør det? noe innstillinger og slå av eller på eller noe?. WINDOWS VISTA HOME PREMIUM 64-BIT 64-bit pga det er 4G.SKILL ram 15,6" skjerm om jeg ikke husker helt feil. INTEL WLAN 5300 INTEL CORE 2 QUAD Q9000 2.0GHZ SKTP FSB1066 6MB 320GB SATA 5400RPM 2,5" G.SKILLV4GB DDR3 1066MHz SO-DIMM CL7 Kit (2GBx2GB) NVIDIA GEFORCE GTX 260M DVD SUPER MULTI FOR BÆRBAR PC Multicom M860 bærbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå