Stalthy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Heido! Jeg har et spørsmål, ogsne får man boxee filmer (GRATIS!) noen som vet dette ikke nøl! Jeg beklager for dobbelt tråd det er noe gært'n med nette her så det kan også hende at det blir en dobbelt post her også, om noen vet ogen man sletter tråder så si det også Endret 24. februar 2010 av Gaaz Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Med forbehold om at jeg bare nettopp sjekket dette ut på nettet for å finne ut hva Boxee dreier seg om så virker det for meg bare som mediesenterprogramvare og spørsmålet mitt blir da ganske enkelt; hva mener du? Vil du ha gratis filmer som du kan spille av eller er "Boxee filmer" noe mer enn det? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Det jeg trenger er filmer boxee er bare en avspiller men jeg synes den er så genial, så anyone who knows where i can get tha movies? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen gratis filmer finnes jo der ute lovlig til gratis nedlasting, men her vil du ikke få hjelp til å laste ned piratkopierte filmer (Endrer emnetittelen og flytter tråden til en mer egnet kategori. Eventuelle tilbakemeldinger på dette tas på PM. ) Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen gratis filmer finnes jo der ute lovlig til gratis nedlasting, men her vil du ikke få hjelp til å laste ned piratkopierte filmer Regner ikke med at dette intereserer trådstarteren noe særlig, men kanskje andre: Jeg kom akkurat over siden theauteurs.com som tilobyr streaming av auteur film for 5€ for filmen, men i tillegg har de en del filmer som er gratis pluss en gratis film hver måned... Blant annet er den Sør Koreanske filmen "The Housewife" gratis, som jeg fikk lyst til å se. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Heido! (igjen) jeg lurer på om det er noen lovlige gratis nedlastings sider for filmer. Takker forresten for alle svarene som har kommi så fort OFF: er det lovlig med bevegelige sigg bilde (avatarer) og bevegelige sigg'er? og om jeg kommer til å be om en av de hvor skal jeg poste tråden hen? Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vel det er vel strengt tatt ikke sidene det kommer ann på, men filmene. Du har lov til å laste ned filmer som ikke er beskyttet av opphavsretten, det kan være filmer som regissør/produsent har bestemt at skal være "åpne" filmer, eller det kan være filmer hvor opphavsretten ikke har blitt fornyet av studioet når den løp ut (det siste gjelder feks en rekke av filmene til Charlie Chaplin og Orson Welles). Et siste alternativ er selvsagt at de som har opphavsrett til filmen velger å gi den bort. Det å laste ned filmer beskyttet av opphavsretten (som ikke blir gitt bort) er derimot i seg selv ulovlig, og du vil derfor ikke kunne gjøre det lovlig på noen side.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://www.archive.org/details/movies Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Voddler, som visstnok skal lanseres 8. mars, kommer til å tilby gratis filmer på nogenlunde samme måte som Spotify tilbyr gratis musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå