Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hurra for Telenor................NOT!!!!

Anbefalte innlegg

Ringte til Telenor i dag og spurte om utbyggingsplaner for adsl i år 2002.Fikk til svar at De ikke har planer om å bygge ut mer i år(skal vente å se ....om det er mange som vil ha.....osv osv).Jeg har mast på Telenor i de siste 2 åra om å få adsl(+mange andre som bor i området her(hadeland)),men de har bare sagt:vent til neste år ,da skal alt bli så mye bedre. Bedre my ass...føkkings Telenor ,de tror de eier alt(monopol,,,nextgentel har heller ingen planer om å bygge ut her ....)

Dette er info fra adsl utbyggingsgruppa til Telenor...kundevennlighet er no' dritt..

AAArrrrrrrrrrrrrrgghhh,,,jeg hater Telenor!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre dessverre...jeg er vel i omtrent samme situasjon som deg. Har venta og venta og venta og venta på ADSL. Mast på Telenor, Nextgentel og SDSL.no, men skjer det noe? NEI!!! Iflg. Telenor skal det "kanskje" komme hit i løpet av 2. eller 3. kvartal i år (bor 2 km utafor Hamar sentrum)

I Hamar sentrum har det jo vært DSL linjer lenge, men utafor bygrensa...nope! :evil:

Jeg har vurdert å flytte snart for å få DSL!

Og: her om dagen sjekka jeg tlf.nr. til dama som bor noen kilometer utafor Moelv sentrum...og de kunne få det nå! Nei, kanskje jeg får flytte inn hos svigers... :razz:

Jeg er dritlei ISDN...har online 150 som skal være "billig"...500 spenn for 150 timer i måneden...BAH!!!

Puhh...det var godt å få blåst ut litt...***** Telenor :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar

Hvis alle her på forumet starter lokale underskriftskampanjer for xDSL og bredbånd, så kanskje vi får noe fortgang i det??

Jeg kan jo kanskje få mekka en for her jeg bor (Olsborg&Bardufoss-området?)...

Vi trenger bare en-eller-anna meget godt formulert sak, på toppen av underskriftsarket? Og med mange nok slike, sendt inn til et sentralt punkt i landet (til en ansvarlig person der) og sendt videre, samlet, til Telenor osv...?

Bare et forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...