Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke lastet ned noen exe. filer fra nettet

Anbefalte innlegg

River meg i håret av frustrasjon! >:(

Hver gang jeg skal laste ned noe, kommer dette opp:

C:\Program Files\<Programmet>\program.exe is not a valid Win32 application

Jeg er sikker på at jeg laster ned den versionen som er egnet for min OS.

Jeg bruker Windows 7 med Firefox og har prøvd med andre, skulle gjærne prøvd med flere, MEN JEG FÅR IKKE LASTET NED NOEN NET-BROWSERS

Har letet rundt på nettet i flere timer etter noe svar, jeg ser flere andre med samme problem, men ingen løsning. Det står også at filen er på 0 KB, men jeg at den laster ned hele filen.

Hjeeeeeeeeeeelp! :(

Endret av Hermetikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

C:\Program Files\<Programmet>\program.exe is not a valid Win32 application

Dette er vel en feilmelding som kommer når du forsøker å kjøre et program.

Så du får altså lastet ned filen, men du får feilmelding når du prøver å kjøre den?

Og den filen du prøver å kjøre er på 0 bytes?

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve et lite "dirty" triks og se om det hjelper. Hvis det er en link du klikker på (ikke en slik "Download" knapp), høyreklikk og velg "Save as" eller "Lagre som", i Save vinduet forandrer du .exe til .eee altså f. eks. "Opera_setup.exe" til "Opera_setup.eee". Lagre så filen og forandre den tilbake til .exe etter at den er lastet ned.

Dette er ingen permanent løsning, men vil hjelpe deg å få lastet ned noe. Du har sjekket sikkerhet innstillinger på antivirus/brannmur hvis du har det? Og sjekk sikkerhetsinnstillinger i Firefox og IE8. En ide er å laste ned Malwarebytes fra en annen PC, innstallere det i Win7 og skanne for malware. CCleaner er også et kjekt verktøy å ha.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve et lite "dirty" triks og se om det hjelper. Hvis det er en link du klikker på (ikke en slik "Download" knapp), høyreklikk og velg "Save as" eller "Lagre som", i Save vinduet forandrer du .exe til .eee altså f. eks. "Opera_setup.exe" til "Opera_setup.eee". Lagre så filen og forandre den tilbake til .exe etter at den er lastet ned.

Dette er ingen permanent løsning, men vil hjelpe deg å få lastet ned noe. Du har sjekket sikkerhet innstillinger på antivirus/brannmur hvis du har det? Og sjekk sikkerhetsinnstillinger i Firefox og IE8. En ide er å laste ned Malwarebytes fra en annen PC, innstallere det i Win7 og skanne for malware. CCleaner er også et kjekt verktøy å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...