E-wok Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fant ingenting på forumet som var til stor hjelp, så jeg slenger ut en ny tråd... 1. Noen som bruker dette daglig som kan si noe om stabilitet og ytelse? Med andre ord, hvor godt vil denne fungere i Finnmark? (nærmere sagt GSV). Leser at den fungerer godt i 87% av landet.. Noe sier meg at Sør-Varanger ikke tilhører den gruppen. 2. Hvis jeg forstår telenors sider rett så får jeg - med Kveld/Helg-pakka - være på nett så mye jeg vil hele uka bortsett fra mellom 0900 til 1500 i ukedagene.. Dette stemmer? 3. Ser det er noe som heter "Makspris pr dag utenfor dekningsperiode". Hva er dekningsperioden? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Fant ingenting på forumet som var til stor hjelp, så jeg slenger ut en ny tråd... 1. Noen som bruker dette daglig som kan si noe om stabilitet og ytelse? Med andre ord, hvor godt vil denne fungere i Finnmark? (nærmere sagt GSV). Leser at den fungerer godt i 87% av landet.. Noe sier meg at Sør-Varanger ikke tilhører den gruppen. 2. Hvis jeg forstår telenors sider rett så får jeg - med Kveld/Helg-pakka - være på nett så mye jeg vil hele uka bortsett fra mellom 0900 til 1500 i ukedagene.. Dette stemmer? 3. Ser det er noe som heter "Makspris pr dag utenfor dekningsperiode". Hva er dekningsperioden? 1. min far har dette og det er stabilt og greit når du bruker det men hastighet varierer med hvor mange som bruker mobilnettet og om du har 3G dekning eller ikke hovedsaklig. 2. vis det er det som kveld helgpakka sier så skal det stemme ja. 3. regner med de mener at utenom den tiden som er satt til at du kan surfe så mye du vil så må du betale for å bruke abonnementet opp til en maks pris *tillegg* etter en liten kjapp gjennomgang på telenor sine sider så stiller jeg meg spørende til hvordan du ikke fant ut av alle spørsmålene ved å se der. spørsmål en finner du svar på under dekning. og spørsmål to og tre finner du svar på i infoen til aboet. Endret 24. februar 2010 av stich_it Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå