larss 2 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som kan noen glitcher, tricks til MW2?? takk for alle svar :thumbup: Lenke til kommentar
go4life Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Som om online'en til MW2 ikke allerede var ødelagt nok av alle cheaterne, så kommer glitcherne og ødelegger like mye.. Shame on you for destroying a once fine game. Lenke til kommentar
jungli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Shame on you for destroying a once fine game. kunne ikke ha sagt dt bedre selv Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tåpelig og spørre om sånt på et forum syns jeg....Hvorfor ikke bare spille uten og cheate og jukse....Synd at så mange fra 12-18 års alderen skal ødelegge spill for andre... Lenke til kommentar
WoW_Gull Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Selv om cheaters etc er IRRITERENDE i fps spill så er jeg av en motsatt oppfatning. Nå har vi også forstyrrede markedsfolk som skal installere all slags mulig kopibeskyttelse etc, den diskusjonen lar vi død. Mitt poeng er at om noen utnytter feil fra i ett spill, er dette spillet "dårlig" lagd og burde vært testet bedre.Kun igjennom at folk påviser feil som f eks javelin bomb får man bukt med dårlige teknikker / paradigmer / logikk. Folk som cheater/glitcher/exploiter game dynamics hjelper til en ting: Evolusjon av spill mekanikk og ai. Lenke til kommentar
larss 2 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Haha! takk for støtten kan ikke bli mer enig.. Vis spillet har en feil er det dumt liksom at noen finner ut det? nehei, det er bra sånn at utviklerne kan fikse på det til neste spill! takk for responsen :thumbup: Lenke til kommentar
larss 2 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Tåpelig og spørre om sånt på et forum syns jeg....Hvorfor ikke bare spille uten og cheate og jukse....Synd at så mange fra 12-18 års alderen skal ødelegge spill for andre... Så du mener at det bare er folk fra 12-18? Mener du at det skal sitte vokse gamle nerdete griser hjemme å spille cod mw2 og irritere seg over folk som har funnet ut små feil ved spillet? Lenke til kommentar
jungli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 da syns jeg at du kan finne ut av "feilene" selv istedenfor å spørre her Lenke til kommentar
sake Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Alle glitcher må ikke være til fordel for deg. Det finnes glitcher som bare er morsomme eller stilige. Jeg har ikke funnet noe kult enda men post gjerne hvis noen har en de har funnet selv Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Noen som kan noen glitcher, tricks til MW2?? takk for alle svar :thumbup: Du må være 18 for å spille MW2. Og det er sånne som deg som gjør at jeg ikke spiller det en gang så flotte spillet lenger. Takk for Battlefield Bad Company 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå