Biler Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det er lovlig, hva er grunnen til at den ikke er lovlig, hindrer deg å se veien, den lille greia hindrer ikke deg noe, så som jeg sa tidligere heng den opp å kjør. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ingen hadde fått meg levende inn i en bil fullt av Wounderbaum i speilet. Det lukter bare så sinnsykt forferdelig. Lukten av ny bil og skinninnteriør derimot er en fornøyelse Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er ikke alle som har råd til å lease ny Audi veitu Prøvde en Wunderbaum for å få bort gammel-lukta i min 160 år gamle kjerre, men det lukter jævligere med Wunderbaum enn uten, så da ble det til at jeg vaska hele driten fra topp til bunn i stedet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Som med all annen uønsket lukt: det er bedre å fjerne kilden enn å maskere lukten med en annen lukt. Endret 2. mars 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lukten av skinninteriør får man også i eldre biler og ikke bare nye Audi'er... Poenget mitt var at lukten av ren bil er mye bedre enn Wounderbaumlukten (eller andre lukter) man henger opp for å hindre drittlukten i bilen. Kanskje det er på tide med en vask? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ren bil lukter ingenting. Ren bil hvor man har brukt spray med f.eks sitron lukt lukter. Jeg for min del har ikke Wunderbaum for å fjerne "dritt lukt", men for å få en lukt i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå