aremidtb Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei Jeg driver å surrer rundt oppgraderingenes marked om dagen og vurderer å selge store deler av gammel maskin vare, om ikke alt, siden jeg nå skal oppgradere for en fin sum penger alikevel. Om noen kan anta slik ca. pris på følgende oppsett, hadde det vært flott ! Kabinett: Antec 1200 PSU: Chieftech Super Series 1200W Hovedkort: Asus Rampage II extreme CPU: Core i7 920 Skjermkort: Club3d Radeon HD 5870 RAM: 12GB OCZ Gold 1600Mhz Harddisk: Seagate Barracuda 250 GB Harddisk: Seagate 500 GB Harddisk: Seagate 500 GB CPU kjøler: Noctua NH-U12P Jeg vurderer også å selge stort sett alt utenom: PSU, RAM og Skjermkort. Men som sagt... Prøv å estimer hva du ville gitt MVH Are Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kvifor selge det der? Du får ikkje stort betre på dagens marked. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg ville gitt deg kanskje 9000kr for alt, og ca 6000kr uten psu, ram og skjermkort Tro meg, det er VANSKELIG og selge noe sånt til det som det egentlig er verdt.. Hva skal du ha for 920'en og RIIE i tilfelle? Hadde den comboen før, og savner det Er 920'en din clocke vennelig? (I tilfelle hvor mye) Endret 24. februar 2010 av go4life Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Kvifor selge det der? Du får ikkje stort betre på dagens marked. Fordi jeg vil prøve et nytt oppsett med ny prosessor, nytt HK og nytt kabinett. Skjerkort skal jeg bare oppgradere med et 5870 til og et 5970 når det blir tilgjengelig på markedet. Og fordi jeg liker å pusle med hardware, og dette oppsettet har jeg til dels hatt i et år nå. Uten om sistnevte to harddisker og 6GB ram, og Skjermkort. Jeg ville gitt deg kanskje 9000kr for alt, og ca 6000kr uten psu, ram og skjermkort Tro meg, det er VANSKELIG og selge noe sånt til det som det egentlig er verdt.. Hva skal du ha for 920'en og RIIE i tilfelle? Hadde den comboen før, og savner det Er 920'en din clocke vennelig? (I tilfelle hvor mye) Det er nok vanskelig ja, og spør etter noe fornuftig siden jeg ser folk prøver å selge 2 år gamle maskiner til ny-pris på en lignende pc av mitt slag! Vet ikke hvor mye jeg sku tatt for bare det.. Men måtte jo fått igjen litt siden det er nokså pent stelt med, og lite brukt til overklokking. HVOR overklokkingsvennlig den cpu'en er for en som er flink til å klokke, aner jeg ikke! Men jeg har aldri hatt "bruk" for noe høyere enn de innebygde forhåndsstilte modusene for å overklokke til 3,2 GHz. Så det måtte du såfall finne ut selv ! Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 For de som evt. lurte. Så skal jeg gå til innkjøp av nye/flere skjermkort, muligens nytt HK og CPU. 2 eller flere SSD'er. 2 eller flere 2 TB harddisker. Og nytt kabinett som er mer romslig enn det jeg har. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er nok vanskelig ja, og spør etter noe fornuftig siden jeg ser folk prøver å selge 2 år gamle maskiner til ny-pris på en lignende pc av mitt slag! Vet ikke hvor mye jeg sku tatt for bare det.. Men måtte jo fått igjen litt siden det er nokså pent stelt med, og lite brukt til overklokking. HVOR overklokkingsvennlig den cpu'en er for en som er flink til å klokke, aner jeg ikke! Men jeg har aldri hatt "bruk" for noe høyere enn de innebygde forhåndsstilte modusene for å overklokke til 3,2 GHz. Så det måtte du såfall finne ut selv ! Hehe sant.. er det en C0 chip eller D0? (hvis du ikke vet det, så bare ta en SS av cpu-z så kan jeg se). Kan hende jeg kan kjøpe av deg hvis du har en ok pris og tilby! Bare trist du ikke vet hvor godt den overclocker! Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Det er C0 vet jeg. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 ah ok. Du får si fra hvis du skal selge det eller ikke da, så kanskje jeg kjøper litt av den hvertfall Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det skal jeg gjøre når det nærmer seg oppgraderinger om rundt en måned! Om det er tidsnok... (?) Lenke til kommentar
go4life Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 det går bra, har all verdens tid send meg en PM eller noe da, så finner vi ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå