Gå til innhold

Salg av gammel, kjøp av ny.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg driver å surrer rundt oppgraderingenes marked om dagen og vurderer å selge store deler av gammel maskin vare, om ikke alt, siden jeg nå skal oppgradere for en fin sum penger alikevel.

Om noen kan anta slik ca. pris på følgende oppsett, hadde det vært flott ! :)

Kabinett: Antec 1200

PSU: Chieftech Super Series 1200W

Hovedkort: Asus Rampage II extreme

CPU: Core i7 920

Skjermkort: Club3d Radeon HD 5870

RAM: 12GB OCZ Gold 1600Mhz

Harddisk: Seagate Barracuda 250 GB

Harddisk: Seagate 500 GB

Harddisk: Seagate 500 GB

CPU kjøler: Noctua NH-U12P

Jeg vurderer også å selge stort sett alt utenom: PSU, RAM og Skjermkort.

Men som sagt... Prøv å estimer hva du ville gitt :)

MVH Are

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gitt deg kanskje 9000kr for alt, og ca 6000kr uten psu, ram og skjermkort ;)

Tro meg, det er VANSKELIG og selge noe sånt til det som det egentlig er verdt..

Hva skal du ha for 920'en og RIIE i tilfelle? Hadde den comboen før, og savner det :p Er 920'en din clocke vennelig? (I tilfelle hvor mye)

Endret av go4life
Lenke til kommentar

Kvifor selge det der? Du får ikkje stort betre på dagens marked.

Fordi jeg vil prøve et nytt oppsett med ny prosessor, nytt HK og nytt kabinett. Skjerkort skal jeg bare oppgradere med et 5870 til og et 5970 når det blir tilgjengelig på markedet.

Og fordi jeg liker å pusle med hardware, og dette oppsettet har jeg til dels hatt i et år nå. Uten om sistnevte to harddisker og 6GB ram, og Skjermkort.

Jeg ville gitt deg kanskje 9000kr for alt, og ca 6000kr uten psu, ram og skjermkort ;)

Tro meg, det er VANSKELIG og selge noe sånt til det som det egentlig er verdt..

Hva skal du ha for 920'en og RIIE i tilfelle? Hadde den comboen før, og savner det :p Er 920'en din clocke vennelig? (I tilfelle hvor mye)

Det er nok vanskelig ja, og spør etter noe fornuftig siden jeg ser folk prøver å selge 2 år gamle maskiner til ny-pris på en lignende pc av mitt slag! :p

Vet ikke hvor mye jeg sku tatt for bare det.. Men måtte jo fått igjen litt siden det er nokså pent stelt med, og lite brukt til overklokking. ;)

HVOR overklokkingsvennlig den cpu'en er for en som er flink til å klokke, aner jeg ikke! Men jeg har aldri hatt "bruk" for noe høyere enn de innebygde forhåndsstilte modusene for å overklokke til 3,2 GHz.

Så det måtte du såfall finne ut selv !:)

Lenke til kommentar

Det er nok vanskelig ja, og spør etter noe fornuftig siden jeg ser folk prøver å selge 2 år gamle maskiner til ny-pris på en lignende pc av mitt slag! :p

Vet ikke hvor mye jeg sku tatt for bare det.. Men måtte jo fått igjen litt siden det er nokså pent stelt med, og lite brukt til overklokking. ;)

HVOR overklokkingsvennlig den cpu'en er for en som er flink til å klokke, aner jeg ikke! Men jeg har aldri hatt "bruk" for noe høyere enn de innebygde forhåndsstilte modusene for å overklokke til 3,2 GHz.

Så det måtte du såfall finne ut selv !:)

Hehe sant..

er det en C0 chip eller D0? (hvis du ikke vet det, så bare ta en SS av cpu-z så kan jeg se).

Kan hende jeg kan kjøpe av deg hvis du har en ok pris og tilby! Bare trist du ikke vet hvor godt den overclocker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...