RBW Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 På Cebit har MSI planlagt å vise frem en maskin der alt er inkludert i skjermen. Les mer Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hm, hvorfor var det jeg hata imac igjen? Åjo, hvis en høytaler begynner å skurre må hele dritten inn til rep. Jaja... Jeg tar 100m med kabelrot over dette. Skjønner ikke at noen kan finne dette trygt og praktisk Endret 24. februar 2010 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvor ofte må du reparere stasjonær pc'n din? Det må ikke eg gjøre ofte. Veldig praktisk å ha noe sånt hvis det skal se mer pent ut enn du har mulighet til på kontoret. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tja det hender jo det. Er ikke skjeldent jeg er inni der og ordner på ting hvertfall Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg kunne tenke meg en slik enhet hvis den ikke er for stor og dyr. Da kan den lett tas frem og stues vekk. Å pokker - jeg beskrev akkurat en laptop ... Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Denne slår kanskje gjennom for norsk tipping, så kan du tippe på konsollene deres med 3D briller...oooh så fancy. Hvem pokker vil ha underholdning på 22 og 24"?? Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg kunne tenkt meg en slik enhet som har berøringsfølsom skjerm (slik som den i artikkelen) som kan settes opp på en vegg eller hvor som helst (integrere en slik i stuebordet og i kjøkkenskapet kunne vært fancy) og brukes til å surfe, aksessere alt mulig rart og styre andre enheter i huset. Dette forutsetter selvsagt at den kan kobles trådløst mot andre enheter i huset. @Beef Supreme: Høy WAF er tydeligvis ikke en viktig for deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hm, hvorfor var det jeg hata imac igjen? Åjo, hvis en høytaler begynner å skurre må hele dritten inn til rep. Jaja... Jeg tar 100m med kabelrot over dette. Skjønner ikke at noen kan finne dette trygt og praktisk Det er riktignok ikke ofte man sender inn en del til reparasjon, men i løpet av maskinas levetid er det jo ofte man ønsker å oppgradere enkelte komponenter. F.eks større harddisk, SSD, mer minne, raskere prosessor, raskere skjermkort og addere tilleggskort som TV-kort og lignende. Men alt i alt så blir sikkert MSIs opplegg langt mer fleksibelt enn Apple sitt. (Fritt valg av OS for å nevne én ting) Folk overlever jo sånt på bærbare (som ofte står stasjonært på samme plass hele levetiden) så det blir sikkert populært. Jeg håper ikke den berøringssensitive skjermen drar opp prisen veldig mye for jeg kunne gjerne tenkt meg en PC med en sånn skjerm. De er bare veldig dyre om man skal kjøpe de løst. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Haha, dere er meg en god gjeng med nerder altså.. Det finnes noe som heter målgruppe, og dere er nok desverre/heldigvis langveis utenfor. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Finnes det egentlig så mange produsenter, MSI inkludert, som ikke har hatt dette lenge? Synes forøvrig konseptet er helt OK, men de fleste vil vel ta steget videre ut til laptop. Større oppgraderinger er uansett bare aktuelt for et veldig lite fåtall. Jeg tipper 90% av alle PCer aldri gjennomgår en eneste oppgradering av hardware. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Men alt i alt så blir sikkert MSIs opplegg langt mer fleksibelt enn Apple sitt. (Fritt valg av OS for å nevne én ting) Så det faktum at man kan installere Windows og en haug av forskjellige linux-varianter i tillegg eller istedet for OS X gjør iMac'en mindre fleksibel når det gjelder fritt valg av OS? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Så det faktum at man kan installere Windows og en haug av forskjellige linux-varianter i tillegg eller istedet for OS X gjør iMac'en mindre fleksibel når det gjelder fritt valg av OS? Nå er jo det bortimot like enkelt på en iMac i disse dager Om en iMac er mer eller mindre fleksibel en boksen til MSI skal være usagt. Det som er en fordel med MSI boksen for meg, er at jeg slipper å selge rompa mi til Apple Finnes det egentlig så mange produsenter, MSI inkludert, som ikke har hatt dette lenge? Synes forøvrig konseptet er helt OK, men de fleste vil vel ta steget videre ut til laptop. Større oppgraderinger er uansett bare aktuelt for et veldig lite fåtall. Jeg tipper 90% av alle PCer aldri gjennomgår en eneste oppgradering av hardware. Asus har noen modeller ihvertfall. Lurer på om Dell har prøvd seg også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Synes forøvrig konseptet er helt OK, men de fleste vil vel ta steget videre ut til laptop. Tja, syns selv en 27" laptop blir noe upraktisk, men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Finnes det egentlig så mange produsenter, MSI inkludert, som ikke har hatt dette lenge? Synes forøvrig konseptet er helt OK, men de fleste vil vel ta steget videre ut til laptop. Større oppgraderinger er uansett bare aktuelt for et veldig lite fåtall. Jeg tipper 90% av alle PCer aldri gjennomgår en eneste oppgradering av hardware. ja, synes en sånn PC virker mer praktisk for sånne nerder som meg (og sikkert mange andre i tråden) som har en liten park av PCer fra før, virker i overkant spesialisert til å ha som sin eneste PC. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hm, hvorfor var det jeg hata imac igjen? Åjo, hvis en høytaler begynner å skurre må hele dritten inn til rep. For eksterne høytalere som gir bedre lyd er jo uansett uaktuelt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Samme argument kan man jo bruke mot bærbare maskiner, ikke så mange som hater de.. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hm, hvorfor var det jeg hata imac igjen? Åjo, hvis en høytaler begynner å skurre må hele dritten inn til rep. For eksterne høytalere som gir bedre lyd er jo uansett uaktuelt. Vel nei. Men først er det høyttalere, så er det ditt så er det datt, og så sitter man der med en vanlig PC allikavel Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Et stort + med en slik alt i et løsning er at den faktisk gjør det lettere for blondiner å skifte prosessor. Kom til å tenke om følgende videosnutt: http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vel nei. Men først er det høyttalere, så er det ditt så er det datt, og så sitter man der med en vanlig PC allikavel Så bare siden man også kan få problemer med Mac er det like greit å kjøpe en PC? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Var ikke det jeg mente, men nå som du sier det så, ja, egentlig. Neida, det jeg mente var at jeg synes ikke noe om å lage sånne komplette løsninger hvor alt går til helvete om en ting går til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå