naerheim Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Hei, Er det flere som har problemer med Samsung Jét og GPS? Jeg klarer ikke å få inn posisjonen jeg befinner meg i, og ja, jeg er utendørs Jeg har installert route66 og den klarer ikke å finne posisjonen min. Heller ikke google maps som er forhåndsinstallert. Går jeg inn på GPS-instillinger --> GPS-posisjon --> Satellittstatus, får jeg opp noen satellitter, men den klarer aldri å finn GPS-posisjon. Jeg finner dette ganske uakseptabelt, men ville høre om det er andre som har samme problemet og eventuelt om de har noen forslag til løsning. Jeg merker meg at GPSen prøver å koble til nettet, men dette skal da ikke være nødvendig?! Er det noen som kan hjelpe meg? Vennlig hilsen, Gerhard Hei, Er det flere som har problemer med Samsung Jét og GPS? Jeg klarer ikke å få inn posisjonen jeg befinner meg i, og ja, jeg er utendørs Jeg har installert route66 og den klarer ikke å finne posisjonen min. Heller ikke google maps som er forhåndsinstallert. Går jeg inn på GPS-instillinger --> GPS-posisjon --> Satellittstatus, får jeg opp noen satellitter, men den klarer aldri å finn GPS-posisjon. Jeg finner dette ganske uakseptabelt, men ville høre om det er andre som har samme problemet og eventuelt om de har noen forslag til løsning. Jeg merker meg at GPSen prøver å koble til nettet, men dette skal da ikke være nødvendig?! Er det noen som kan hjelpe meg? Vennlig hilsen, Gerhard Vil bare presisere at jeg befinner meg i Bergen og har prøvd mange forskjellige plasser også midt på torgalmenningen!! Burde ikke være problemer med selve plasseringen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå