Gå til innhold

Kjøp av ny mus til spill

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig blitt bitt av basillen "online gaming" :p

Det var til slutt COD Modern Warefare 2 som skulle dra meg med på online gaming bølgen.

Jeg har i dag en Logitech Mx Revolution mus som jeg har brukt i litt over et år. Jeg synes til tider denne kan være litt i tregeste laget. Det virker som den er litt upresis til tider. Noen som har noen gode forslag til en god mus. Den skal da hovedsakelig brukes til gaming.

mvh Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter nu med en cooler master sentinel i hånda. Den e super digg og tar de fleste underlag, men på en steel serie stål/aluminium matte til 300kr va den elendi. Men utenom det anbefales den på det sterkeste.

PS. du kan bytte senitivite/profiles uten å ha innstalert programet på pcen.

Lenke til kommentar

Jeg har nylig blitt bitt av basillen "online gaming" :p

Det var til slutt COD Modern Warefare 2 som skulle dra meg med på online gaming bølgen.

Jeg har i dag en Logitech Mx Revolution mus som jeg har brukt i litt over et år. Jeg synes til tider denne kan være litt i tregeste laget. Det virker som den er litt upresis til tider. Noen som har noen gode forslag til en god mus. Den skal da hovedsakelig brukes til gaming.

mvh Jon

Sjekke denne filmen, så kjøper du sikkert en selv. :p

http://www.youtube.com/watch?v=j3FvHC6Yr2o

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

si gjerne litt om hvordan den var da :whistle:

tenker selv på ny mus ettersom hjulet på min Razer Lachesis begynner å bli slitt

Jeg har hatt Roccat Kone, og fått en god del andre til og kjøpe den også :p De jeg har snakket med i ettertid er iallefall veldig fornøyde. Det er også jeg. Gode drivere med mange kule funksjoner :)

Lenke til kommentar

kan trygt anbefale Microsoft Sidewinder X8. mange som liker Logitech G9 men jeg syns den blir for liten.

en kamerat av meg har Roccat Kone og han sier det er den beste han har hatt ;) så det spørs litt på hvor stor hånda di er og om du liker liten eller stor mus.. høhø.

jeg personlig savner Logitech MX310. savner godmusa :(

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...