Gå til innhold

Hvilken CSI-serie er best?

CSI  

40 stemmer

1. 1. Hva synest du er best ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. CSI:

2. CSI: New York

3. CSI: Miami

CSI fremstår mer som en kvalitetserie nærmest iforhold til de andre. Mer flinkere skuespillere i CSI, og som oftest de beste gjesteskuespillerne og samt plottene(f. eks miniatyr-modern).

CSI: New York er greit, men det er til tider litt kjedelig synes jeg. Men har beste casten ved siden av CSI.

CSI: Miami er veldig fram og tilbake. Likte starten på serien, men så ble jeg drittlei Horatio. Starta på serien igjen denne sesongen(i statene). Liker at Delko ikke er med mer fast(men kommer alikevel fast tilbake i neste sesong er det bekrefta nå). Og liker de nye karakterne Jesse, Tom og Walter.

Lenke til kommentar

Jeg likte CSI: Las Vegas best før, men det har blitt så mye rot der. CSI: Miami klarer jeg ikke å ta seriøst. CSI: NY er favoritten nå. Likte det hovedplottet med han som ringte kl 3:33 hver natt, eller noe sånt. Avslutningen der var ganske kjedelig, men oppbyggingen var svært bra. :)

Lenke til kommentar

For meg er det helt klart originale CSI (altså med Petersen og Dourdan) som er best. Den "nye" CSI Las Vegas synes jeg ikke er like bra. Jeg har egentlig fallt av etter at Fishburne tok over.

Med originale CSI på topp, så kommer Miami som nummer to. Horatio føler jeg ikke at jeg alltid kan ta like seriøst, men har fortsatt gjort mye bra i serien. De andre skuespillerne redder det også inn synes jeg. Alt i alt er det bra underholdning.

NY synes jeg lett blir kjedelig. Beste med serien som jeg kan huske var den som også thecrow77 nevner med morderen som ringer klokka 3:33am. Noen gode episoder har jeg jo sett, men alt i alt synes jeg det fort blir kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...