KjellV Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 For aa logge win XP paa en server, maa man da velge medlem av domene i steden for arbeidsgruppe under installasjonen? Eller kan man gjore det senere, etter installasjonen er ferdig? Hvorfor stotter ikke den engelske win-versjonen nordiske tegn? Stupid! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jeg har engelsk versjon av winXP. æåøæåøåøøøøøøøøøøøæåååååååååøæøæåøæåøææåø Du må bytte om til til norsk tastatur-oppsett i kontroll-panel -> keyboard. Men tilbake til ditt opprinnelige spørsmål: For aa logge win XP paa en server Mener du noe sånn som dette: "For å logge seg inn på en winXP-server"? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 For å kunne logge på en server (f. eks. NT/Server 2003) når klientmaskinen har win XP. Medlem av et domene. Må logge å for å komme seg på maskinen, slik som mange skoler har. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvis du vil kan du sikkert vente med å legge inn det domenet/arbeidsgrupen som skolen har brukeren din på til etter at installasjonen er ferdig vil jeg tro. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Hvordan gjør man det etter installasjonen da (logge på domene)? Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 gå på properties på My Computer, finn "computer name"-tabben og trykk "change" Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Dette funker såvidt jeg veit ikke på Home Edition Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jepp, så vitt jeg veit har ikke xp-home støtte for domene Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jepp, så vitt jeg veit har ikke xp-home støtte for domene Jepp, riktig dette. Fikk det til (eller rettere sagt, fikk litt hjelp av en admin ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå