Gå til innhold

Trenger hjelp! Er jeg for ung?

T.A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke noe sånn man lærte i historien at byggearbeiderne for 100 år siden som løftet ekstreme tunge løft fra de var guttevalper til unge menn ble mye lavere enn snittet?

De som har tenkt å angripe meg for denne påstanden: spar dere :)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Var det ikke noe sånn man lærte i historien at byggearbeiderne for 100 år siden som løftet ekstreme tunge løft fra de var guttevalper til unge menn ble mye lavere enn snittet?

Foreslår heller at du sparar deg for å kome med usaklige innlegg. Ei historiebok bør ikkje innehalde slike påstandar, det høyrer heime i andre fag. Det er alt for mange faktorar som spelar inn når ein skal analysere noko som skjedde for 100 år sidan.

Lenke til kommentar

Foreslår heller at du sparar deg for å kome med usaklige innlegg. Ei historiebok bør ikkje innehalde slike påstandar, det høyrer heime i andre fag. Det er alt for mange faktorar som spelar inn når ein skal analysere noko som skjedde for 100 år sidan.

Jeg foreslår at du sparer deg med å svare på mine innlegg ;)

Det jeg kommer med vet jeg at jeg har hørt, men sier samtidig ikke at det nødvendigvis ER OG BLIR SANT. DU derimot sier en ting du sikkert bare har sett på myth busters og da er det jo selvfølgelig riktig! Neste gang jeg lurer på noe skal jeg spørre deg, fordi du vet jo alt ;)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du sparer deg med å svare på mine innlegg ;)

Det jeg kommer med vet jeg at jeg har hørt, men sier samtidig ikke at det nødvendigvis ER OG BLIR SANT. DU derimot sier en ting du sikkert bare har sett på myth busters og da er det jo selvfølgelig riktig! Neste gang jeg lurer på noe skal jeg spørre deg, fordi du vet jo alt ;)

Så du "vet at du har hørt det"? Mao har du ikkje lest det sjølv eingong?

Du vinn ikkje ein diskusjon ved å fornærme motparten din eller vri det eg sei til å passe dine utsagn. Eg har ikkje sagt at eg vei alt, det eg sa var: "Kom gjerne med kilder til den påstanden, det er nok av moderne forskning som går imot den. Faktisk er det forskning som tilsier at du kan trene styrke heilt frå tidleg barndom."

Oppsummert baserar eg utsagna mine på empirisk forskning mens du baserar dine utsagn på ting du har hørt og forsvarer utsagna med fornærmelser.

Lenke til kommentar

Slutt å drit deg ut Kjetil_91, la vere å seie noke meir ;)

For å ikke få advarsler sier jeg det på en litt fin måte, hold munn :)

Så du "vet at du har hørt det"? Mao har du ikkje lest det sjølv eingong?

Du vinn ikkje ein diskusjon ved å fornærme motparten din eller vri det eg sei til å passe dine utsagn. Eg har ikkje sagt at eg vei alt, det eg sa var: "Kom gjerne med kilder til den påstanden, det er nok av moderne forskning som går imot den. Faktisk er det forskning som tilsier at du kan trene styrke heilt frå tidleg barndom."

Oppsummert baserar eg utsagna mine på empirisk forskning mens du baserar dine utsagn på ting du har hørt og forsvarer utsagna med fornærmelser.

Nå skal du høre på meg. "Foreslår heller at du sparar deg for å kome med usaklige innlegg" Det var frekkheten jeg reagerte på. Det er jo slettes ikke usakelig. Sier bare at tunge ryggpåkjenninger før kroppen er utvokst ikke nødvendigvis er det beste. Er vi ferdige her?

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...