Gå til innhold

Kamerakjøp på Ebay ?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer (under tvil) å pensjonere min Sony CCD-V6000 og gå digitalt. Primært vil jeg gjerne ha en Sony DCR-VX2000, men prisen her hjemmer er i overkant av mitt budsjett.

Derimot har jeg sett svært rimelige priser på Ebay.com hvor det også finnes PAL modeller. Selv med +24% importavgift vil det lønne seg stort. De forskjellige selgerne er "kvalitetsgradert" men det er likevell et vågestykke å kjøpe usett(?)

Er det noen her som har erfaringer fra Ebay, eller kan gi meg andre tips ?

Carlor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vel litt risky å bestille fra useriøse (?) utenlandske folk? bestilte en gang en gba brikke til 99 pund fra england, og har ikke sett denne siden.. det er jo snakk om enda mere penger i ditt tilfelle.. jeg hadde ikke gått for noen andre utenlandske web butikker enn de virkelig store (amazon), men hvis du er ganske sikker på at fyren er seriøs og at du vil tjene selv med porto og toll og moms og alt, så kan du jo slå til. ditt valg... men jeg hadde aldri tørt det.. never more.

Lenke til kommentar

Mitt råd er sjekk karrakterer. Jeg har handlet flere ganger på e-bay.com men da med utgangs punkt på de med gode og mange karrakterer.

Er der firma kan du sjekke Tlf og addresse hos utenlands nummer opplysning.

Er du i tvil så er du ikke i tvil, da handler du ikke.

Husk på at du kan sende så mange spørsmål du vil til vedkommende.

 

Med sunn fornuft og en posrsjon skepsiss kan man handle der etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...