Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg bestilte nytt hovudkort, skjermkort, prosessor og rambrikker på mpx. Eneste delen som ikke var på lageret var skjermkortet, og jeg sendte mail om nårtid jeg kommer til å få sendt det jeg har bestilt. Jeg fikk svar om noe med ''dellevere'' og ''x2'' frakt.. Forstod ikke heilt, vet dere hva det vil si? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 det betyr at varer du bestilte som er på lager blir sendt først. Så når grafikkortet kommer sender de det. Men du må betale full frakt for begge sendingene. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Ahh, ok. Forstår nå, takk for svar! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Nå lurer jeg på noe igjen .. Til venstre for hovudkortet, rambrikkene og prosessoren på PosProd NR er det merket ''2'' med grå farge rundt. Og prisen på prossoren er 3.321 står der, men prisen på prosessoren er 1.489 når jeg søker på siden. Får jeg 2 av varer jeg bare har bestilt 1 av no? :S Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ser ut som de som er merket 2 kommer som første sending, og prisen på sendingen er 3321 kr. Mens sending to er merket "1" og vil koste 1839 kr og vil bli sendt 1. mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå