DionysosDale Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Prøver å få til norsk stavekontroll i engelsk office 2000. Har kopiert inn filene til den norske stavekontrollen til C:Program filesMicrosoft SharedProof. Når eg starter f.eks Word, kan eg velge Norsk i Tools -> Language, og få norsk stavekontroll. Dette virker derimot ikkje i Outlook. I Options -> Spelling, kan eg velge språk, men her er bare engelsk, fransk og spansk tilgjengelig. På en annen maskin ser eg at eg har fått lagt inn norsk som et valg, men husker ikkje hvordan eg har fått til dette. Er det noen smarte hoder der ute som kan hjelpe meg? Dionysos Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvor fikk du/ får man tak i ordbok filen på norsk??? Lenke til kommentar
Parson Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det eneste jeg finner på dette i hjelp, er at du må forsikre deg om at du bruker Word som E-post editor. Ellers så er jeg også nysjerrig på hvor du finner stavekontrollen til norsk... Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Har en norsk Office CD som eg kopierte filene fra. Når man legger disse i proof katalogen, er det bare å skifte språk... Dette fungerer bra i Word ol, bare ikkje i Outlook. Kan bruke Word til å lage mailene, men dette ønsker ikkje den personen dette gjelder (av uvisst grunn). Har klart dette i Outlook 2000 før, men får det ikkje til en gang til Dionysos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå