Natrich Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 På fredag fikk forumet et ansiktsløft og en oppgradering av funkjsoner. Alle har kanskje ikke likt denne oppgraderingen, personlig så får jeg ikke bestemt meg. Dog, det er en ting jeg er helt sikker, mange har gitt tilbakemeldinger på bugs og feil de finner, mange er flinke og melder inn! Dere i ledelsen og drift/teknisk er også fantastisk flinke, dere har mottatt en haug med tilbakemeldinger og der har dere svart relativt fort, mange ting er fikset og mer skal det bli! (?) Det kan kanskje virke litt random men jeg synes dere som jobber med bedre funksjonalitet ang oppgradering fortjener masse skryt! Dere står på! Keep up the good work! Helt til slutt, har du funnet en feil? Meld fra om den her! Natrich Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Må slenge meg på denne. Når dere satte i gang så har det vært et skikkelig race Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Takken bør spesielt gå til TSP og Skagen. Ikke for å ta æren fra drift, som står på med Mads (eller Speedy Gonzales om man vil) i spissen, men de to har gjort ufattelig mye både før og etter uten å få en krone for det. Ueland har vel også sneket seg innom sin gamle borg og gjort gode ting. For ikke å snakke om brukerne da, det er mye bra rapportering. Har bete meg spesielt merke i Pingla, L4r5, R083r7 og trådstarter her, for ikke å snakke om Torbjørn T. som nærmest er en slags ninja-support som farter rundt og svarer brukere og hjelper til. Og noen er sikkert glemt og fortjener å bli nevnt, beklager det. Dere vet hvem dere er. Men jeg syntes fortsatt vi har et stykke å gå før vi kan si oss fornøyd. Jeg er ekstremt glad for hva vi har fått utifra veldig sparsommelige resurser i trange tider, men det er ting å ta tak i og da kan man ikke si seg fornøyd enda. Den beste hjelpen for å få gjennomslag for ting er "brukernes makt". Lag bråk om noe ikke fungerer som det skal, høyt nok til at de som har makt og myndighet hører dere selv når man prøver å stenge vinduene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja torbjørn bør dere vurdere å ta inn i teamet på en eller annen måte. Han hadde f.eks. vært en glimrende forumveileder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå