Lommebok Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg har prøvd Flight sim, jeg har prøvd 18 wheels on steels og jeg har prøvd Euro truck sim. Men fins det bil simulator? Når jeg spørr så vil jeg ikke ha noen spill slik som Need for speed, toka racing eller forca.. Rett fram bil simulator! EDIT: Jeg har instalert Driving Simulator 2009 og fikk dette opp: "error during 3d" Endret 25. februar 2010 av GeneN Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg lette nylig etter det samme, med rimelig begredelig resultat. Dette var vel noe av det bedre jeg fant. Endret 23. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Altså ikke race men trafikk osv? Endret 25. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er rart at med så mange avanserte spill med nydelig grafikk og fysikk, er det ingen som har laget en ordentlig bilsimulator. Dog ser Driving Simulator 2009 spennende ut. Noen som husker Midtown Madness? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det er rart at med så mange avanserte spill med nydelig grafikk og fysikk, er det ingen som har laget en ordentlig bilsimulator. Dog ser Driving Simulator 2009 spennende ut. Noen som husker Midtown Madness? F*** hvorfor har ingen nevnt det? xD Det skal testes ut igjen! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Driving Simulator er overraskende greit, men steintørt er det såklart. Jeg moddet bilen i notepad til å få 900 hester og veie 500 kg, kom opp i 500kmt på motorveien :!: Endret 25. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Om du snakker Olga fra Toten, tuslende ned E6'en med kjell Ivars på radion, i 45km/t, så ehh... Spillprodusenter skal tjene penger, og dét, selger ikke. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Test Drive Unlimited, er vel en slags bilsimulator. I tilegg er det det beste bilspillet noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå