Luke Lovegroove Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Dette er self hypotetisk. Men jeg ville satset på UENDELIG. Vi programmerte en gang en HEIS (en liten vanlig heis) på skolen og dette ble over 1000 (!) linjer med kode! Ville nok vært kjipt om det ikke skulle programmeres ObjektOrientert og. Dvs ALT i en kode. Tenkte litt på dette i natt skjønner dere, etter å ha sett reloaded i går. Han arkitekten må jo ha tilbragt noen timer foran dataen liksom. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Han arkitekten var jo en "datadude" da. Maskiner kan nok programmere en del fortere enn mennesker Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 1 linje. answer:universe & life & everything=42 Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 1 linje.answer:universe & life & everything=42 den funka ikke som .exe fil? hvordan får jeg den til å funke??? :o Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 1 linje.answer:universe & life & everything=42 den funka ikke som .exe fil? hvordan får jeg den til å funke??? :o Tror du må aktivisere den gjennom å praktisere koden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hehe, vel det ville nok ikke være uendelig dersom systemet har absolutte begrensninger. Men kanskje selve "matrix koden" er selvgenererende og i det tilfellet kan man vel begynne å snakke om uendelig.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=104833 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 1 linje.answer:universe & life & everything=42 ...and thanks for all the fish Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vi programmerte en gang en HEIS (en liten vanlig heis) på skolen og dette ble over 1000 (!) linjer med kode! Klager du på 1000 små linjer?? :o Prøv å lage et på 25000 iløpet av 5 mnd btw; en heis på 1000 linjer? Hvilket språk og hvor avansert? GUI? Synes det virker litt i meste laget (java her) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Mener jeg leste i PCGamer at Rollercoaster Tycoon er på ca en halv million linjer med kode, og at Chris Sawyer programmerte hele dritten selv. Half-Life er på rundt millionen tror jeg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 konklusjon det blir en lang kode Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvor mange sandkorn er det i Sahara? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Windows XP er omtrent 40.000.000 linjer, så regn ut selv. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er jo ikke sikkert det hadde blitt så ENORMT mye da... en ville nok laget en begrenset mengde kunstig intelligens, og så latt den utvikle seg videre, og utføre tilfeldige handlinger som i sin helhet bygger opp "the matrix". Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 ca. 1000 Ok2k. Heisen vi programmerte var i C++. Men da var det med lys og bjeller og alt dill dall. Står et lignende eksempel i Deitel og Deitel sin bok. Jaja... Matrix var no en god film. Tror jeg skal programmere litt mer i sommer no ja... friske opp litt. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 hey... det forrige var et lite jubileums innlegg... 150! WOW Lenke til kommentar
JensK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Skulle jo tro at det hele var skrevet i en while løkke... $TheOne = "0" while ($theOne<=5) { echo "ikke Neo"; $TheOne++; } if ($TheOne=6) { echo "Neo Iz Tha Here! Zion will Tha rize!!!!" } (mangler på hull i koden er følger av dårlig software på koderen ( i iz n0t a upgrade) og at kodern har fått forlite søvn.. som følge av... eh... koding) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Skulle jo tro at det hele var skrevet i en while løkke... $TheOne = "0" while ($theOne<=5) { echo "ikke Neo"; $TheOne++; } if ($TheOne=6) { echo "Neo Iz Tha Here! Zion will Tha rize!!!!" } (mangler på hull i koden er følger av dårlig software på koderen ( i iz n0t a upgrade) og at kodern har fått forlite søvn.. som følge av... eh... koding) :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå