Sindra Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har plutselig fått et problem med "laptopen" min, dvs maskinen som kun står koblet opp mot tven min som mediasentermaskin. Skulle føre over en fil fra maskinen til en ekstern harddisk, idet jeg plugget fra harddisken ble plutselig tven svart/hvit. Laptopskjermen har fortsatt farger. Tven har farger på menyen, og alt annet som er koblet til. Har prøvd å skifte hdmi inngang, og skifte hdmi kabl til ingen nytte. Har også prøvd en gjennoppretting fra før skjermen ble svart/hvit, som heller ikke fungerte. Vga kabel fra laptopen gir fargebilde, så problemet gjelder kun via HDMI. Har forresten også prøvd å oppdatere skjermdrivere... Blir gal av dette! Ska teste den opp mot en annen skjerm imorgen, men frem til da, er det noen av dere som har vært borti dette tidligere? Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Skjermen har forresten farger i noen sekunder akkurat idet skrivebordet vises når man skrur den på, men ikke under bootingen av windows... Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Har prøvd med en annen skjerm nå, uten resultat... Lenke til kommentar
Newar Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvilket gfxkort og program bruker du? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Den letteste måten og fikse dette på tror jeg blir og formatere og installere windows på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå