Klossmajoren Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 hei jeg har lest at det går ann å få kjøpt iphone med kontantkort, men for å få kontantkort på iphone, må du da: 1. knytte deg til en avtale, f. eks superpluss 2. etter en dag kan du ringe og avslutte denne avtalen. 3. nå er iphonen helt åpen for hva som helst, så nå kan du bruke kontantkort med den? jeg er ikke helt sikker på om det er slik det er, jeg er ganske forvirra når det gjelder dette. så jeg er ute etter en iphone 16gb med kontantkort, så lurer jeg altså på hvordan man kan få kontantkort på iphonen. Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er ikke mulig å kjøpe iphone kontantkort. Det du gjør, kjøper iphone 3gs 16gb med nytt superplus abb, når du får telefonen så ringer du til Telenor og ber dem låse opp, og legger simkortet i skuff makulerer det og betaler abb i 12 mnd og etter 12 mnd så sier du opp abb. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Det er ikke mulig å kjøpe iphone kontantkort. Det du gjør, kjøper iphone 3gs 16gb med nytt superplus abb, når du får telefonen så ringer du til Telenor og ber dem låse opp, og legger simkortet i skuff makulerer det og betaler abb i 12 mnd og etter 12 mnd så sier du opp abb. jeg leste nettop på vg at man kan få iphone 3gs med kontantkort, er dette sant? og hvor mye vil det koste for en 16gb iphone 3gs med kontantkort?? Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Anntagelig sinnsykt mye om ikke per måned er dyrt Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Anntagelig sinnsykt mye om ikke per måned er dyrt hvor dyrt tror du det vil bli?? jeg er veldig villig til å betale 7,8,9 tusen for den, men jeg er ikke villig til å betale stort mer :\ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Det er da ikke værre enn å bryte bindingstiden og sette inn et Sim-kort med kontantabbonement. Endret 4. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har ikke de fjernt superpluss abbonement? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Har ikke de fjernt superpluss abbonement? nå har de det, og de erstatter superpluss abbonomanget med kontantkort! Har ikke de fjernt superpluss abbonement? nå har de det, og de erstatter superpluss abbonomanget med kontantkort! Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Vil ikke tro det er noe mer avansert enn at du ringer til telenor og avbryter abbonementet, og deretter får en kode som du trenger for å låse opp telefonen til bruk med andre sim kort. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 1,- surfprat XL 4500,- i bruddbegyr. 4501,- totalt Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 1,- surfprat XL 4500,- i bruddbegyr. 4501,- totalt kult, vet du hvor jeg kan finne en iphone til den prisen? elkjøp, expert, elprice??? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Det er da ikke værre enn å bryte bindingstiden og sette inn et Sim-kort med kontantabbonement. så jeg kan skaffe meg italk medium ( oversikt her: http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article217636.ece) og så bare sette inn sim-kortet jeg har nå, som jeg har kontantkort på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå