Gå til innhold

iphone 3Gs med kontantkort

Anbefalte innlegg

hei

jeg har lest at det går ann å få kjøpt iphone med kontantkort, men for å få kontantkort på iphone, må du da:

1. knytte deg til en avtale, f. eks superpluss

2. etter en dag kan du ringe og avslutte denne avtalen.

3. nå er iphonen helt åpen for hva som helst, så nå kan du bruke kontantkort med den?

jeg er ikke helt sikker på om det er slik det er, jeg er ganske forvirra når det gjelder dette.

så jeg er ute etter en iphone 16gb med kontantkort, så lurer jeg altså på hvordan man kan få kontantkort på iphonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å kjøpe iphone kontantkort.

Det du gjør, kjøper iphone 3gs 16gb med nytt superplus abb, når du får telefonen så ringer du til Telenor og ber dem låse opp, og legger simkortet i skuff makulerer det og betaler abb i 12 mnd og etter 12 mnd så sier du opp abb.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er ikke mulig å kjøpe iphone kontantkort.

Det du gjør, kjøper iphone 3gs 16gb med nytt superplus abb, når du får telefonen så ringer du til Telenor og ber dem låse opp, og legger simkortet i skuff makulerer det og betaler abb i 12 mnd og etter 12 mnd så sier du opp abb.

jeg leste nettop på vg at man kan få iphone 3gs med kontantkort, er dette sant? og hvor mye vil det koste for en 16gb iphone 3gs med kontantkort??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...