Eltviken Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei er det noken som veit om andre blitskablar enn Canon`s off shoe kabel: http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=71649 Kunne tenkje meg ei anna lengd enn 1m. 2,3 hadde vore passeleg. Har eit Canone EOS 40D og Canon Speedlite 430 EX II. Håper nokon kan hjelpe ! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da tror jeg du enten må lage det selv, eller kjøpe herfra: http://flashzebra.com/products/0123/index.shtml Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Da tror jeg du enten må lage det selv, eller kjøpe herfra: http://flashzebra.com/products/0123/index.shtml Det er ikkje mogleg å bruke ein av desse kablane altså? http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=105611 Takker for svar ! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oi se der ja, jo de går nok fint ann å bruke, hadde bare sett på lengre kabler jeg Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Oi se der ja, jo de går nok fint ann å bruke, hadde bare sett på lengre kabler jeg Dette er du sikker på? Snakka med personalet på fotovideo. Dei sa at den Lastolite ledninga ikkje fungerte med 40D og 430 EX II. Tar dei feil? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg vil tro de tar feil ja, er jo bare forlengingskabel, ikke noe magiske saker, og i følge lastolite sine sider fungerer alle E-TTLII funksjoner med kabelen. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg vil tro de tar feil ja, er jo bare forlengingskabel, ikke noe magiske saker, og i følge lastolite sine sider fungerer alle E-TTLII funksjoner med kabelen. Oki,då er det nok det beste. Takker for svar Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er det om det er samme kable som foto video selger da,den er 2m mens den på lastolite sine sider er på 3m.I følge div. andre sider skal du få full ettl ved bruk av den. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det er det om det er samme kable som foto video selger da,den er 2m mens den på lastolite sine sider er på 3m.I følge div. andre sider skal du få full ettl ved bruk av den. Okei takker for oppklaringa. Det er nok det beste fordi eg ville ha lenger enn 1m.Var det eg meinte i det siste svaret. Får enn ikkje full ettl av å bruke den på 2m på fotovideo sine sider? dumt spm kanskje. Takker for svar ! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det vet jeg ikke,dårlig med info på foto video siden. Du fikk jo et svar fra foto video,kan hende det er noen forskjeller. Har du mulighet til og reise til butikken og prøve ? Du kan kjøpe en på 3.3 meter til en 150.- hos Jiakgong,en serøs selger. her har du en knippe til. Endret 25. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den kan bli strukket til 3.3m, den er ikke mer enn .75m til vanlig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Den kan bli strukket til 3.3m, den er ikke mer enn .75m til vanlig Likte denne Theoretical cord length 3.6 meter. But this is only a theory. In practice, it can be stretched only to 3.3 meters. Og den blir reklamert som 3.6 meter lang,det er sikkert fordi alle de "useriøse"gjør det samme. Endret 25. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Hehe ja skjønner det Nautica. Vel veit ikkje om eg berre skal satse på lactolite sin cord. Funkar sikkert heilt fint. Sikkert berre fotovideo sitt mannskap som surra. Kosta meir for Canon sin anyways. Eller så kan eg gå for en av desse ebay selgerane..takk for linkar Nautica ! Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå