kompis_25 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) jeg har telenor nå og har tenkt og skifte til et annet nettselskap enn telenor, men da lurer jeg bare på hva skjer med @online.no kontoen som jeg har nå, vil jeg miste den, eller er det en måte jeg kan klare og beholde den på??? har liksom en god del kontakter som bruker den til og kontakte meg på. Endret 23. februar 2010 av kompis_25 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Den blir automatisk slettet, siden e-postkontoene dine er en del av abbonementet. Du kan høre med Telenor om de kan la være å slette den, vet om andre som har fått gjort det. Om du har et mobilabbonement fra Telenor, burde det absolutt ikke være noe problem, da du kan få online.no-epost med mobilabbonement. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dette er grunnen til at jeg alltid har valgt epostleverandører uavhengige av telefon- og internettabonnement. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 vell, er jo sant nokk det da, men så er det jo slik at denne e-posten har liksom fulgt meg opp nesten siden jeg var helt ny med internettet, så derfor er den registrert hos flere forskjellige steder som jeg har vanskeligheter med og få endret eposten, men jeg har jo skjønt i senere tider det at en epost uavhengig av isp-en er nokk nesten noe av det smarteste man kan velge, da det ofte også er bedre responstid på de pluss at man slipper og tenke på dette problemet hvis man skal bytte ISP Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Du har også muligheten til å velge Telenor sitt rimeligste abonnement for oppringt samband, kr 98,- pr mnd om det er svært viktig å beholde eposten. Flere har valgt å gjøre slik i en overgangsperiode, slik at man faktisk kan klare å skifte ut epostadressen sin hos alle mulige. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Du har også muligheten til å velge Telenor sitt rimeligste abonnement for oppringt samband, kr 98,- pr mnd om det er svært viktig å beholde eposten. Flere har valgt å gjøre slik i en overgangsperiode, slik at man faktisk kan klare å skifte ut epostadressen sin hos alle mulige. Er vel mulig å bestille frisurf for å beholde den. Det er sånn 52kb oppringt linje hvor du kun betaler per minutt! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Du har også muligheten til å velge Telenor sitt rimeligste abonnement for oppringt samband, kr 98,- pr mnd om det er svært viktig å beholde eposten. Flere har valgt å gjøre slik i en overgangsperiode, slik at man faktisk kan klare å skifte ut epostadressen sin hos alle mulige. Frisurf til 0,- mnd er vel et like godt alternativ. Dog vil jeg anbefale alle å benytte seg av uavhengige e-post leverandører om dette er viktig for de. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Man må tenke på konsekvenser før man begynner å bruke en eposttjeneste. Skal jeg beholde denne nettleverandøren til evig tid? Selv flyttet jeg over til gmail da jeg byttet ISP første gang. Etter det, så har det vært null problem å shoppe lavest pris på ISP ved behov. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 her mangler det ihvertafll ikke på forslag til hva man kan gjøre, så jeg må jo egentlig bare se hva som går ann og få gjort med denne eposten, håper kanskje det kommer inn noen andre forslag i tilleg her så bare skriv forslag, og kanskje kommer det også en som har hatt dette problemet, og dermed vet hva man må gjøre for og få beholde den Lenke til kommentar
karakas Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det varierer vel fra ISP til ISP. Jeg har ihvertfall fortsatt tilgang til min @broadpark.no adresse enda, og det er vel 5 år siden jeg stengte ned NGT-kontoen den kom med. Men med tanke på at den eposten du får med en ISP ofte ikke er av beste kvalitet/kvantitet så bør man velge andre epost leverandører uansett. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg sa opp Telenor bredbåndsavtalen for et par år siden. Da jeg ba om å få beholde e-postadressen, endret de den bare til en "Frisurf" type. Adressen er den samme, og det er gratis for meg. Mao. ring dem, og be dem endre tilknytningen til e-postadressen til Frisurf. Så går dette helt problemfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå