Bjerknez Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg har gjort en del endringer hva design og innhold anngår på min firmaside. Jeg vil gjerne ha konstruktive tilbakemeldinger på innholdet samt førsteinntrykket ditt første gangen du ser siden. Er det kanskje noe som er vanskelig å finne, eller kanskje du ville hatt annen tekst på fremsiden? La meg bare slå fast en ting med det samme slik at vi slipper en diskusjon rundt dette: Dette er kun ett modifisert theme, og siden er bygget på Wordpress, og ikke ett theme jeg har designet fra bunne nav selv. Jeg setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger. Klikk her for å komme til firmasiden Endret 23. februar 2010 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 "Logo produksjon" - Orddelingsfeil, skal være logoproduksjon. Eller anbefaler jeg deg å ikke bruke tre punktum på slutten av setninger. Der ser ikke veldig profesjonelt ut med ... her og der. F.eks "Prøv oss ut i dag... Du har ingenting å tape." kan skrives slik: Prøv oss ut i dag - du har ingenting å tape!" Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) "Logo produksjon" - Orddelingsfeil, skal være logoproduksjon. Eller anbefaler jeg deg å ikke bruke tre punktum på slutten av setninger. Der ser ikke veldig profesjonelt ut med ... her og der. F.eks "Prøv oss ut i dag... Du har ingenting å tape." kan skrives slik: Prøv oss ut i dag - du har ingenting å tape!" Takker... Skal endre dette med det samme. Bortsett fra der det står "Logo produksjon" Dette er ett bilde som jeg må lage på nytt, så det rekker jeg ikke i kveld. Flere som kan komme med tilbakemeldinger? Endret 23. februar 2010 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du vil ikke kalle det logodesign da? Når jeg hører "produksjon" ser jeg for meg masse skitne industrifolk som står ved et samlebånd Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har ikke noe særlig sans for hovedsiden. Syntes ikke den klossen som svirrer rundt er noe særlig tiltrekkende. Det er mulig det bare er jeg som er sær der. Når det gjelder logoproduskjon, så syntes jeg også at hvis dere faktisk kan designe logoer, så burde det være mer fremtredene. Produksjon er prosessen som gjøres etter at logoen er ferdig designet. Det viktigste som mangler syntes jeg uansett er kontaktinformasjon på bunn av siden. Org nr, telefon nr, adresse etc bør være meget lett tilgjengelig. Det er ikke få ganger jeg har rota på nett etter leverandører, og mange har ikke har fått oppdrag rett og slett fordi de ikke har slik viktig informasjon godt synlig. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Skal se på det med kontaktinnformasjon... Skal også se på saken angående endring til "logo design" Flere tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 -Den digre og forvirrende Flash-animasjonen tar all fokus -Valideringsfeil -Footeren virker som noe tull. Nyheter/Webdesign/Teknisk er hverken linker eller overskrifter til noe. "Velkommen til ..." virker malplassert under "VIKTIG!!!". -Kontakt oss OG Ta Kontakt er smør på flesk. -Inglisj -Logo produksjon-linken er feil -Kaller du deg selv for "Vi", eller er det virkelig flere folk i leiren? Ser du også bruker "Jeg" om deg selv, men stort sett er det "Vi" du kaller deg for. -Denne setningen skjønte jeg faktisk ikke: "Pakken for deg som kun trenger en profesjonelt designet/re designet en logo." Forhåpentligvis gjør alle andre det. -"Design av visittkort til alle dine ansatte.* *Gjelder maks 10stk. ansatte. Krever at dere evt. har egen logo." 1) Hvorfor skriver du først "alle dine ansatte", for deretter å skifte til at det visst kun er 10 av de ansatte som får likevel? 2) "Krever" og "eventuelt" hører ikke sammen i samme setning. Hvilken funksjon har egentlig "eventuelt" her, iom. at logo uansett er påkrevd? Her kunne du jo ha tilbydd at dersom du ikke har logo, så kan jeg lage for deg, feks. -"Man må også i de fleste tilfeller betale dyre dommer for vedlikehold av siden samt hosting hos leverandøren." Dette er misvisende. Det koster ikke mindre å hoste en Wordpress side enn en selvlaget side. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 1. Annimasjonen skal endres på sikt hva innhold anngår, men 80% av dem som har sett siden liker den som den er. Men budskapet ser jeg bør være tydeligere. 2. Valideringsfeil? 3. Det som blir lagt ut under "Nyheter" kommer automatisk opp i footeren, så denne vil bli fyllt opp på sikt. 4. Litt flisespikkeri... men skjønner hva du mener. Skal se på dette... Husk at siden er i "oppstartsmodus" 5. Kontakt oss vil bli fjernet... 6. Inglisj?? 7. Dette er en midlertidig link til jeg får opp en side med skikkelig oversikt over produktene. 8. Det med "Vi" og "jeg" skal bli rettet opp. 9. Ser skrivefeilen... skal rettes. 10. Kundegruppen min er nystartede og små firmaer. Derfor så annser jeg ikke denne teksten som noe problem. 11. Nok en formuleringsfeil som skal rettes. 12. Saken er at jeg jobber på en litt annen måte enn de fleste andre angående hjemmesider. Jeg jobber selv i en bedrift som har brukt ett eksternt selskap (metroshopper.no). Disse skulle ha 25.000,- for å legge ut sin standard nettbutikk med vår logo. I tillegg til dette betaler vi 650,- pr. mnd. for "vedlikehold" av side samt backup fra selskapets side. Dette er mye penger for små firmaer, og siden jeg snakker om er heller ikke noe underverk hva design anngår. Bare en ferdig template dem bruker til alle, hvor ting som farger og annet småtteri kan endres mot skyhøye timepriser. Selskaper som Keytech som jeg ser litt opp til er noen jeg ikke konkurrerer med og vil heller aldri ha dette som noe mål. Keytech (og andre store selskaper) har en helt annen kundegruppe enn den jeg er ute etter, og Keyteck går en litt annen vei hva markedsføring anngår. Keytech fremstår som skikkelig proffe med kanonflotte nettsider, og selgerene hos dem virker veldig dyktige og flinke til å prate for seg. Desverre koster dette også mye penger, så stort sett er det de større selskapene som tar seg råd til en slik innvistering. Har man penger nok, tipper jeg Keytech er en av de mest seriøse jeg har vært i kontakt med så langt. Men desverre ble det litt for dyrt for bedriften jeg jobber i. Min kundegruppe er de nystartede og små firmaene som tror at en nettside koster skjorta. Mine kunder betaler selv hosting hos feks. one.com, eller andre som koster rundt 10,- pr.mnd. En nettside ferdig oppsatt fra meg koster 7990,- og Thats it! Ingen mnd. utlegg og hjemmesiden er dems. Derimot tar jeg en symbolsk sum for oppdatering av Wordpress hvis dette ønskes av kunden. Skal plugins eller annet legges inn, tar jeg times betalt for dette hvis dette er noe jeg må gjøre etter at hjemmeside i første omgang er "godkjent" fra kunde. Jeg har fått overaskende mange hendvendelser og alle sier at det jeg driver med er genialt. Mulig jeg avanserer på sikt, men foreløpig er det altså slik jeg har valgt å drive. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 2. http://validator.w3.org/ 6. Ja, er minst to sider noe står på engelsk. 7. Nei, ugyldig adresse 10. Ok, så du går ut ifra at ingen kunder har mer enn 10 ansatte? Ikke særlig ambisiøst. Er uansett fortsatt forvirret over "krever" vs "eventuelt". Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 2. http://validator.w3.org/ 6. Ja, er minst to sider noe står på engelsk. 7. Nei, ugyldig adresse 10. Ok, så du går ut ifra at ingen kunder har mer enn 10 ansatte? Ikke særlig ambisiøst. Er uansett fortsatt forvirret over "krever" vs "eventuelt". 1. har valideringsfeilen noe betydning i praksis? 2. Skal fikses... 3. ? 4. Må jo sette en grense her... Skulle det komme en bestilling fra ett større firma, blir jeg jo sittende i flere dager for slikk og ingenting. Jeg er jo klar over at mange har over ti ansatte, og alle som bestiller tar jeg kontakt med før jeg starter opp. Dvs. at jeg kan være litt rundt i kantene hvis dem skulle trenge til faks. 18 ansatte eller lignende. 5. Det med "krever" og "eventuelt" skal endres. Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) den dropshadowen under animasjonen er altfor markantog burde gjøres mer diffus. Det ser heller ikke bra ut at skyggen ikke endrer seg i det hele tatt når aniamsjonen over endrer seg. Valideringfeil er uprofft og kan føre til at ting vises feil Hvorfor bruker du <font>-taggen? Den er passelig utdatert. Bruk css=> font {} Endret 14. mars 2010 av masb Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg ville tona ned den svære boksen litt, skvatt nesten litt tilbake da jeg så den første gang. Synes også det blir forvirrende hvordan det går brått over fra 3D-boksen til teksten i 2D under. Litt mer luft, kanskje? Eksempel. Fargene og logoen ser bra ut i mine øyne. Jeg liker menyen, men det er noe forvirrende at det dukker opp en meny under produkter og support, men ikke under andre. Mulig å legge til ei lita pil eller noe for å vise at det skal dukke opp noe akkurat her når man holder musa over? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vi bruker kun profesjonelle programmer til produksjon av design. Programmer som blir brukt er: Adobe Photoshop/Indesign/Illustrator Føler at dette blir litt som om en snekker reklamerer med at han bare bruker driller fra Bosch. Verktøyene du bruker er totalt irrelevant, det er kun resultatene som teller. Og de finner jeg ingen av på nettsiden din. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hadde vært bra å kunne sett på noen andre websider du hadde lagd før man eventuelt bestiller fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå