TheFighter94 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå er ikke det banan du skal leve på. Du skal ha fem om dagen, ikke noe mer. Poenget var at pasta/ris og brødmat i TILLEGG til fem om dagen, blir for mye karbohydrater. Kjøtt, egg,melk og salat er hva du burde spise når du slanker deg. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor skal du ikke ha noe mer enn 5 om dagen? Blir for mye i forhold til hva? Det er ikke èn unik måte å slanke seg på. Det går fint ann å slanke seg på karbohydratkost også. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor skal du ha noe mer enn 5 om dagen? Det er enklere på en lavkarbo eller moderatkarbokost. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 På grunn av verdifulle vitaminer og mineraler. Det kommer helt ann på forutsetningene personen har. Det er ikke så enkelt at det er èn måte som fungerer for alle. Alt er relativt. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Man er god viss man får i seg mer enn 750 gram(de 5 om dagen) frukt og grønt om dagen. Jeg sliter hvertfall med det. Skulle gjerne ha klart det, men usansynlig spør du meg. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er ikke spesielt vanskelig. Spørs bare på hvor mye du prioriterer det. Jeg får i meg minst 5 om dagen. Det er ikke et problem. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Spis variert og flere måltider om dagen. Jeg tror ikke du skal kutte ut poteter, ris og pasta, for min del hadde det vært en no-go da jeg trenger noe ved siden av maten i tillegg til kjøtt og grønnsaker. Men det viktige er at man ikke spiser for mye poteter, ris og pasta, alt med måte som det heter. Og joda, man kan fint gå ned selv om man spiser de tre overnevte produkter, meg inkludert. Det gjelder bare å være obs på kaloriinntaket. Hadde jeg kuttet disse tingene fullstendig hadde jeg bare blitt demotivert og virkelig ikke orket å gjøre noe med kostholdet. Forøvrig har jeg gått ned ganske mye siden nyttår bare ved å kutte ut alt godis i ukedagene, spise mer frukt og grønt, og ikke overstige dagsbehovet for kaloriinntaket. Og btw: jeg slanker meg ikke, jeg for ønsker faktisk å leve og trives, uten å tenke for mye på mat. Det blir bare slitsomt, og jeg ønsker ikke at livet mitt skal styres av mat. Endret 6. mars 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 det som er, er at jeg har kutta ut godteri og alt sånt for mange år sia, og det eneste usunne jeg får i meg av og til da er ting som lasagne, pizza og sånt. eter også grønnsaker, og spiser mer fisk nå enn før. trener også mer eller mindre regelmessig nå om dagen, så bare det holder seg så er bare den siste bilringen som sitter igjen å sliter veide sånn ca 100 kg for noen år sia, så da kutta jeg ut mye godis osv, også gikk jeg ned til 75 ellerno i den dur. så trente jeg mer og gikk opp til 80 + - noen kilo ( ikke vært så nøye på å se på vekta ). Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Yvonne2 har helt rett. Det handler om å få gode vaner på hva man spiser. At du har kuttet ut godteri står det respekt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå