Gå til innhold

kosthold og trening


Shikaru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spis variert og flere måltider om dagen. Jeg tror ikke du skal kutte ut poteter, ris og pasta, for min del hadde det vært en no-go da jeg trenger noe ved siden av maten i tillegg til kjøtt og grønnsaker. Men det viktige er at man ikke spiser for mye poteter, ris og pasta, alt med måte som det heter. Og joda, man kan fint gå ned selv om man spiser de tre overnevte produkter, meg inkludert. Det gjelder bare å være obs på kaloriinntaket. Hadde jeg kuttet disse tingene fullstendig hadde jeg bare blitt demotivert og virkelig ikke orket å gjøre noe med kostholdet. Forøvrig har jeg gått ned ganske mye siden nyttår bare ved å kutte ut alt godis i ukedagene, spise mer frukt og grønt, og ikke overstige dagsbehovet for kaloriinntaket.

 

Og btw: jeg slanker meg ikke, jeg for ønsker faktisk å leve og trives, uten å tenke for mye på mat. Det blir bare slitsomt, og jeg ønsker ikke at livet mitt skal styres av mat.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

det som er, er at jeg har kutta ut godteri og alt sånt for mange år sia, og det eneste usunne jeg får i meg av og til da er ting som lasagne, pizza og sånt. eter også grønnsaker, og spiser mer fisk nå enn før. trener også mer eller mindre regelmessig nå om dagen, så bare det holder seg så :p er bare den siste bilringen som sitter igjen å sliter :p

veide sånn ca 100 kg for noen år sia, så da kutta jeg ut mye godis osv, også gikk jeg ned til 75 ellerno i den dur. så trente jeg mer og gikk opp til 80 + - noen kilo ( ikke vært så nøye på å se på vekta ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...