Gå til innhold

Mistet ALLE vennene i 'friends'

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle nettopp til å sjekke om det var noen venner som spilte. Men, det var ingen venner som viste, kun grupper. Så, avslutta steam og starta på nytt. Samme problemet. Bare at nå kom det opp en melding om at jeg ikke hadde noen venner. De som har meg på 'Friends' ser at jeg er tilkoblet og hva jeg spiller. Men, jeg har altså mistet alle vennene.. Utrolig merkelig.

Noen som vet noen løsning på dette? Eller må jeg virkelig til å legge til alle på nytt?

Edit: Fant nå ut at en venn har samme problem...

Endret av Bartin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

SKIFT PASSORD NÅ!

40% av alle har blitt det var det noen som sa, og det blir bare flere.

En venn av meg snakka med en venn så plutselig sier han: Hi, if you don't give me your account password we will hack you. We are taking over steam atm.

Hvorvidt hvor sant alt dette er er jeg ikke sikker på, men flere og flere på vennelista har blitt hacka.

Lenke til kommentar

Hei!

SKIFT PASSORD NÅ!

En venn av meg snakka med en venn så plutselig sier han: Hi, if you don't give me your account password we will hack you. We are taking over steam atm.

Hvorvidt hvor sant alt dette er er jeg ikke sikker på, men flere og flere på vennelista har blitt hacka.

Virker ganske ekte, men samtidig rart. Selv om dere tror accounten er trygg, er de forstatt på. De som sendte meldingene over, visste ikke at de sendte det. Og når vi spurte hvorfor de sendte det sa de at de ikke hadde sendt det.

Lenke til kommentar

Hei!

SKIFT PASSORD NÅ!

Virker ganske ekte, men samtidig rart. Selv om dere tror accounten er trygg, er de forstatt på. De som sendte meldingene over, visste ikke at de sendte det. Og når vi spurte hvorfor de sendte det sa de at de ikke hadde sendt det.

Friends List Issues

We are aware of an issue that is causing friends not to show up in the friends list. We are working on a fix and hope to have it released soon. Please do not create Support Tickets for this issue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...