Diskutant Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! bare lurte på om noen hadde tips for meg til å få mer markerte brystmuskler og six pack.. Når det gjelder six pack er det ingen vits å foreslå slanking eller annen type fettreduksjonstrening, for det trengs ikke, for å si det sånn.. Er ganske tynn.. Men vil ha markerte brystmuskler og six pack, men uten vekter / benkpress osv.. Ikke ferdig utvokst skjelett enda.. Men uansett, forskjellige treningsmetoder / måter å gjøre øvelser på / andre ting? Tar imot det aller aller meste av tips, men INGEN USERIØSE INNLEGG! Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det at det er farlig å trene mens man ikke er fullt utvokst er bare en tullete myte. Beste rådet jeg kan gi deg er å begynne å trene hele kroppen og spise riktig, da vil du se at resultatene kommer raskt - særlig i den alderen du er i Du vil ha en jevnt over sterk/definert kropp, ikke bare store brystmuskler og en synlig sixpack - det ser bare rart ut. Jeg vil anbefale deg å lese denne artikkelen og å lese litt rundt på dette forumet, det er en veldig grei sticky øverst her. Kunnskap er makt Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har du stort bryst bør du ha store skuldre. Med store skuldre ser det rart t uten stor rygg. The list goes on.. Magen er den jeg tenker minst på, men siden symmetri er det som teller mest for meg er det klart at det er en del av treningen det og. Og selv om du er tynn betyr det ikke at sixpacken kommer tydelig frem. Jeg er ganske slank selv(slank, ikke tynn, har muskler:P), men sixpacken er ikke særlig tydelig uten at jeg går på en skikkelig deff(går mye). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå